Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

Eef de Kip

Well-known member
En die boot, ook zoiets, wie doet het onderhoud van dat ding. Ik begrijp best dat Sniklaas niet zo 1-2-3 een nieuw bootje koopt maar dat oude ding loopt volgens mij op z'n laatste benen. Of heeft de Sint een goeie onderhoudpiet?
 

gevegt

Well-known member
Pff, pak van mijn hart. 23 november heeft hij een avondje HSC'21 ingepland. Dat moet dus goed komen.

Daar zou ik maar niet te zeker van zijn gezien de problemen met de lage waterstand. Hij zal waarschijnlijk te paard moeten komen en dat duurt al snel veertien dagen vanuit Zaanstad.
 

de waan

Well-known member
En die boot, ook zoiets, wie doet het onderhoud van dat ding. Ik begrijp best dat Sniklaas niet zo 1-2-3 een nieuw bootje koopt maar dat oude ding loopt volgens mij op z'n laatste benen. Of heeft de Sint een goeie onderhoudpiet?
Echt klimaatneutraal is zo'n kolengestookt ding ook niet natuurlijk. Kan eigenlijk niet meer.
 

Janssen

Well-known member
Echt klimaatneutraal is zo'n kolengestookt ding ook niet natuurlijk. Kan eigenlijk niet meer.

Ik hoop dat Sinterklaas en z'n staff (hehe) volgend jaar met 22 formule-1 wagens aan komen karren. Gewoon lekker binnendoor vanaf Barcelona.
 

Atreides

Well-known member
Echt klimaatneutraal is zo'n kolengestookt ding ook niet natuurlijk. Kan eigenlijk niet meer.

De Atreides kent nog wel een klimaatneutrale oplossing:
benhur-800x445.jpg


Maar dan met pieten uiteraard.

JFK en Sylvana zijn vast voor. :duim:
 
Bovenaan