Serie A

Max

Administrator
Forumleiding
Voetbal-Coach was geloof ik Lazio sympathisant. Ik zelf heb een marginaal lichte voorkeur voor Milan mede door de tijd van Baresi, Costacurta en Maldini. Verder hebben ze natuurlijk prachtige shirts. Doen die het inmiddels al iets minder slecht?
 

Batigoal

Well-known member
Er liep hier toch ook een Juve fan rond ?

Of ga je daar pas weer iets van horen als ze bovenaan staan ?

Ik heb, zeker in de tijd van Batistuta en later Toni, de club Fiorentina heel fanatiek gevolgd. Maar aangezien ik dat de laatste jaren een beetje heb laten verslommeren, mag ik dan ook niet tevreden zijn dat ze het tegenwoordig zo goed doen?

En toch wordt er goed gevoetbald.

Het is dan ook nog gewoon de 4e competitie van de wereld, alleen wordt er weleens gedaan alsof het een 3e wereld voetballand is omdat de stadions niet vol zitten.
 

SanMark.

Well-known member
Ik heb, zeker in de tijd van Batistuta en later Toni, de club Fiorentina heel fanatiek gevolgd. Maar aangezien ik dat de laatste jaren een beetje heb laten verslommeren, mag ik dan ook niet tevreden zijn dat ze het tegenwoordig zo goed doen?

Je bent aan mij geen verantwoording schuldig.
 

Janssen

Well-known member
Heb Parma jarenlang gevolgd maar dat is nu iets lastiger.

Staan wel aan kop in Serie D groep D.
 

Batigoal

Well-known member
De Gazetta noemt Marten de Roon tot nu toe de beste zomertransfer in de Serie A. Was tegen AC Milan in San Siro blijkbaar ook de uitblinker op het veld. Dat heeft werkelijk niemand van te voren zien aankomen.
 

Pascallovic

Well-known member
Een onopvallende middenvelder van SC Heerenveen, die vertrekt naar de Serie A. Daar verwacht je ook niet veel van. Knap dat hij het daar zo goed doet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Inderdaad niet. Past hij zo verschrikkelijk goed in het Italiaanse spel of is de Serie A gewoon wel erg afgegleden?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als Feyenoord De Roon gehaald had, was hij nu geselecteerd in plaats van Vejinovic.

Had Vilhena in het begin van het seizoen dus kunnen gaan banken ten faveure van Toornstra en De Roon. Dat zou helemaal lachwekkend zijn geweest. Overigens ook wel een speler waarvan ik verwacht dat hij wel kan aarden in Itali?.
 
Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Napoli op een zeer terechte 2-0 voorsprong. In dat team zit veel meer voetbal dan bij Inter.

Edit: 2-1 uit het niets.
 

gevegt

Well-known member
Vraagje aan de kenners van deze competitie: Was deze wedstrijd representatief voor de Serie A?
 

Raul

Well-known member
Inter 2de helft met 10 man gewoon veel en veel beter. Die Nagatomo, wat ziet Mancini daarin? Napoli eerste helft gewoonweg geweldig. Mooi team heeft Benitez achtergelaten.
 

Batigoal

Well-known member
In totaal 23 van de 28 selectiespelers van Inter komen niet uit Itali?. Nu heb je voor de Italiaanse competitie niet zulke strenge regels, maar als ze straks Champions League spelen moeten ze toch meer Italianen gaan kopen.

Kevin Strootman is afgelopen week eindelijk weer begonnen aan de training bij AS Roma. Hopelijk heeft hij het meeste blessureleed achter de rug en kan hij weer speeltijd krijgen.
 
Bovenaan