Serie A

Janssen

Well-known member
Serie A

Echt geweldig dat Milan een pak slaag kreeg. Weet-ik-hoeveel miljoenen uitgegeven aan helemaal niks. Je weet vantevoren precies wat er gaat gebeuren alleen die beleidsbepalers lijken het niet te snappen.
 
G

Gast

Guest
Ai, Arek Milik heeft weer een kruisband gescheurd en is minstens 4 maanden uit de roulatie.

Toch heb ik het idee dat dit komt doordat hij net tekort komt voor dit hoge niveau waardoor je jezelf gaat forceren of in je hoofd sneller iets wilt doen dan je lichaam kan hebben. Laten we het hopen dat het gewoon pech is want ik denk dat hij wel van waarde zou kunnen zijn voor Napoli maar nooit een echte topspits zal worden.
 

Batigoal

Well-known member
Toch heb ik het idee dat dit komt doordat hij net tekort komt voor dit hoge niveau waardoor je jezelf gaat forceren of in je hoofd sneller iets wilt doen dan je lichaam kan hebben. Laten we het hopen dat het gewoon pech is want ik denk dat hij wel van waarde zou kunnen zijn voor Napoli maar nooit een echte topspits zal worden.

Dat zou zomaar kunnen. Ik vind het opvallend dat er meer spelers zijn die ik korte tijd twee keer een kruisbandblessure hebben, zelfs in een ander been.

En in principe liet Milik vorig jaar aan het begin zien dat hij best meekan met het niveau, alleen geloof ik niet dat het na deze 2 blessures nog gaat lukken.
 

Janssen

Well-known member
Dat je in het andere been eenzelfde blessure krijgt is eenvoudig te klaren doordat je na een blessure (onbewust) die plek gaat proberen te ontlasten en dus aan de andere kant overbelast. Had Strootman dat niet ook?

Ik geloof trouwens wel dat Milik het niveau aan kan.
 
Bovenaan