Serie A

Janssen

Well-known member
Niet op Eurosport te zien helaas.

In de Lega Pro B is Parma bezig aan een vrije val, nu al 4 wedstrijden niet gewonnen. Na twee nederlagen op rij werd er gisteren nog net gelijkgespeeld tegen Bassano Virtus. Ze staan nu 8ste, op 4 punten van koploper Pordenone.
 

Batigoal

Well-known member
Niet op Eurosport te zien helaas.

Helaas niet, maar er zijn voldoende streams van goede kwaliteit te vinden. Voordeel is dat ik op mijn tv ADO-FC Utrecht aan kan zetten. Milan kijk ik graag naar tegenwoordig. Niang en Suso laten dit seizoen eindelijk hun talent zien.
 

Janssen

Well-known member
Ik heb Milan altijd wel gevolgd, maar om daar nou openlijk voor uit te komen gezien de laatste jaren hehe.

Ze gaan nu in elk geval de goede kant op, hopen dat ze de Italiaanse talenten binnen kunnen houden.
 

Maasveld

Well-known member
Lapadula in de basis tegen Crotone. Opvallende carri?re maakt hij door. Jarenlang onopvallend op lager niveau; bij Pescara in de Serie B begint hij te scoren en vervolgens de transfer naar AC Milan. Waar hij zich nu lijkt te hebben aangepast aan het niveau.
Natuurlijke opvolger van Luca Toni?
 

Batigoal

Well-known member
Natuurlijke opvolger van Luca Toni?

Zijn carri?re verloopt wel zo en net zoals Pelle zich ook wat later sterk ontwikkelde. Belotti van Torino doet het ook vrij aardig en die is nog een stuk jonger. Talent genoeg voor Itali?.

Interessant potje trouwens, staat 1-1.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Serie A

Balen dat de klootzakjes bij Feyenoord niet wegblijven nu er weer wat camera's zijn bijgekomen.
 
Laatst bewerkt:

SanMark.

Well-known member
Mertens met een hattrick in 22 minuten tijd. Die heeft zich zeer goed door ontwikkeld in Italie.
 

gevegt

Well-known member
Ons Drieske wordt me daar even neergehaald, niet te geloven.
Het spel gaat gewoon door.
 
Bovenaan