Heb je nu een Feyenoord-avatar?Driesje doet 't weer. Destijds toch voor te weinig verkocht, klasse sub.
Met F. de Boer wil je niet ruilen nu. Waardeloos elftal.
Ik vrees dat er weinig interesse in hem was en hij geen sabbatical wilde nemen. Anders is de stap inderdaad niet te verklaren.IK begrijp ook echt niet waarom hij nou uitgerekend naar Inter is gegaan, ze hebben geen stuiver te makken en er loopt een zooitje middelmaat rond waar je niets mee gaat winnen. Als hij bij de eerste 4 eindigt is het gewoon goed maar ik neem aan dat ze alleen genoegen nemen met een kampioenschap.
Chievo moet je niet willen inderdaad.
Serie A stelt niks meer voor. Zelfs Milik kan er twee keer scoren.
Serie A stelt niks meer voor. Zelfs Milik kan er twee keer scoren.
Heeft Ajax hem toch nog te goedkoop verkocht.
Moeten ze wel de 4e plek op de ranking vasthouden, al helpen al die directe plaatsen in de groepsfases daar wel hard aan mee door de bonuspunten en zeker 6 wedstrijden voor de clubs.Maar mag straks wel standaard vier ploegen afvaardigen.
Moeten ze wel de 4e plek op de ranking vasthouden, al helpen al die directe plaatsen in de groepsfases daar wel hard aan mee door de bonuspunten en zeker 6 wedstrijden voor de clubs.
In de rankings van 2017 en 2018 inderdaad wel. Die van 2019 en 2020 is het verschil een stuk kleiner. Maar dat zijn dan ook precies de jaren dat Itali? dus al die gegarandeerde 4 CL-groepsfase plekken krijgt. Kans dat landen als Frankrijk, Portugal en Rusland dan nog Itali? kunnen achterhalen wordt dan weer een stuk kleiner.Dat verschil tussen nummer 4 en 5 is nu al megagroot...