Serie A

Abubakari

Well-known member
Juventus kan vanmiddag zonder zelf te spelen voor het vijfde seizoen op rij kampioen worden in Itali?. Daarnet is de wedstrijd Napoli-AS Roma begonnen. Als Napoli niet wint is de club uit Turijn kampioen.

Dan zijn ze kampioen, Roma wint met 1-0 door een doelpunt in de 89' minuut.
Wel opmerkelijk, volgens mij stond Juve na 10 wedstrijden ergens in de onderste regionen.
 

Abubakari

Well-known member
Dan zijn ze kampioen, Roma wint met 1-0 door een doelpunt in de 89' minuut.
Wel opmerkelijk, volgens mij stond Juve na 10 wedstrijden ergens in de onderste regionen.
Juventus, dat getraind wordt door Massimiliano Allegri, kende een valse start. Van de eerste tien duels won de club er maar drie, waardoor het zich terugvond op de twaalfde plaats. Daarna dieselde de ploeg uit Turijn, met sterren als Paul Pogba, ?lvaro Morata, de Argentijnse revelatie Paulo Dybala en natuurlijk doelman Gianluigi Buffon door.

Van de laatste 25 duels won Juventus er liefst 24. Alleen Bologna wist de kampioensformatie op 19 februari punten af te snoepen (0-0).
NOS.nl
 

U.G.

Well-known member
Inderdaad, gaan ze het voetbal daar ook al mee vervelen.

De haka is en blijft een mooie eerbetoon, heb ik alleen maar ontzag voor. Jammer dat dit door de commercie moet worden bevuild en dat een voetbalbastion als Milan zich hiervoor laat lenen.
 

ALenstra

Well-known member
Goede zaak dat dit soort clubs er zijn. Een beetje leven in de brouwerij kan geen kwaad. Wat heb je aan die brave clubjes.
 

Batigoal

Well-known member
Frosinone haalt een puntje tegen AC Milan en mag nog hopen op handhaving. Verona was al gedegradeerd en Carpi en Palermo staan nog net boven Frosinone. Twee van deze 3 spelen volgend jaar in de Serie B.

Bovenin stelden Napoli en AS Roma dit weekend deelname aan de Champions League veilig.
 
Bovenaan