Seizoensgidsen 2021/2022

JMD

Well-known member
Toch snap ik dat nooit, seizoengids uitbrengen terwijl de transfermarkt nog open is
Tsja, als ze het pas in september uitbrengen krijgen ze het verwijt dat ze er niet zijn als het seizoen start...
En verder is er in januari ook nog een transferperiode.

Vind het juist nu mooi, dit is de 'nulmeting' en helemaal actueel word je toch nooit.
 

ALenstra

Well-known member
Mensen willen de seizoengids hebben voordat het seizoen begint. Transfermarkt.de geeft wel een seizoengids uit kort na de laatste transfers in september. Kicker geeft rond die tijd een updategids uit. VI heeft in het verleden met stickers gewerkt.
 

Batigoal

Well-known member
Mensen willen de seizoengids hebben voordat het seizoen begint. Transfermarkt.de geeft wel een seizoengids uit kort na de laatste transfers in september. Kicker geeft rond die tijd een updategids uit. VI heeft in het verleden met stickers gewerkt.
Dat met die stickers vond ik wel aardig. Dan had je wel meer up-to-date selecties.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vind dat de KKD er trouwens erg bekaaid vanaf komt tegenwoordig in de seizoensgids. Leuk die aandacht voor buitenlandse topcompetities, maar liever had ik wat meer inhoud bij de Eerste Divisie. Geen teamfoto's of spelersportretjes, zeer summiere info over de spelers en de stukjes tekst bieden 0,0 inhoudelijke analyse over de teams.
 

ALenstra

Well-known member
Voor puur Nederlands voetbal zou je de seizoengids van Elf moeten hebben. Ik vind het buitenlands voetbal ook geen meerwaarde in de VI seizoengids. Dat doet Kicker ook niet.
 

JMD

Well-known member
Ik vind dat de KKD er trouwens erg bekaaid vanaf komt tegenwoordig in de seizoensgids. Leuk die aandacht voor buitenlandse topcompetities, maar liever had ik wat meer inhoud bij de Eerste Divisie. Geen teamfoto's of spelersportretjes, zeer summiere info over de spelers en de stukjes tekst bieden 0,0 inhoudelijke analyse over de teams.
Jep. En ook de 2e/3e divisie komen er zeer bekaaid vanaf. Van de 2e divisie werd nog het hele programma vermeld, van de 3e divisie alleen de eerste helft... Doe dat dan niet en zet nog 4 kantjes vol met de meest debiele statistieken...
 

stc

Well-known member
Ik heb nu eindelijk ook de Elf seizoensgids. Ik vind Elf seizoensgids uitgebreider qua Nederlands voetbal dan de VI. Kan de VI een voorbeeld aan nemen.

Ik zie ook in de Elf seizoensgids ook dat Ben v Bilzen nog steeds materiaalman is van NAC Breda.
 

Batigoal

Well-known member
Wel grappig; in de Oostenrijke seizoensgids van Bundesliga-Journal zit een klein boekje waarin met icoontjes en foto's van spelsituaties de spelregels rondom de VAR worden uitgelegd.
 
Bovenaan