Seizoensgidsen 2021/2022

ALenstra

Well-known member
Vandaag bij mijn lokale tijdschriftenhandel de Bundesliga Sonderhefte van zowel Kicker als Sportbild gespot.
 

Batigoal

Well-known member
Goed seintje! Even op pad naar Rotterdam komende week, want hier in Ridderkerk kon ik 'm niet meer vinden de voorbije 2 jaar.

Ik zag dat de Belgische seizoensspecial ook afgelopen week is uitgekomen, dus ook daar even wat voor regelen.
 

JMD

Well-known member
Vandaag bij mijn lokale tijdschriftenhandel de Bundesliga Sonderhefte van zowel Kicker als Sportbild gespot.
Aha, ik vroeg me al af wanneer die van Kicker zou komen... Dank. Dat wordt van de week even kijken of die hier in de boekhandel ligt (dat verschilt per jaar) en anders of even naar Noordwijk (waar ze wegens het toerisme ontzettend veel Duitse bladen hebben) of Schiphol...
 

de waan

Well-known member
Had hem willen halen in de Heimat zoals het hoort, maar dat gaat hem niet worden helaas.
 

stc

Well-known member
Ik heb beide seizoensgidsen (bild en kicker) in bezit. Ik vind het allebei goede seizoensgidsen.
 

Batigoal

Well-known member
Kicker gehaald en de seizoensspecial van het Belgische Sport/Voetbalmagazine vanmiddag binnengekregen. Veel leesplezier dus komend weekend!
 

ALenstra

Well-known member
Vandaag met de nieuwe VI ook de seizoengids van VI ontvangen. Volgens VI de voetbalbijbel. En ik moet zeggen het ziet er goed uit. Wel vind ik dat er erg veel aandacht voor buitenlands voetbal is. De eerste foutje heb ik ook al ontdekt: De trainer van FC Augsburg heet geen Marko Weinzierl maar Markus Weinzierl.
 

Batigoal

Well-known member
Vandaag met de nieuwe VI ook de seizoengids van VI ontvangen. Volgens VI de voetbalbijbel. En ik moet zeggen het ziet er goed uit. Wel vind ik dat er erg veel aandacht voor buitenlands voetbal is. De eerste foutje heb ik ook al ontdekt: De trainer van FC Augsburg heet geen Marko Weinzierl maar Markus Weinzierl.
Ik neem aan dat je alle fouten noteert en aan het einde een brief stuurt naar de redactie? Uiteraard met begeleidende tekst dat ze een voorbeeld kunnen nemen aan de seizoensgids van Der Kicker.
 

stc

Well-known member
Ik heb de VI seizoensgids ook ontvangen. Ga binnenkort ook weer de Elf seizoensgids halen.
 

JMD

Well-known member
Ik kon vandaag de Elf seizoengids nog niet vinden in de winkel, die komt dus nog? Begon me al af te vragen of Elf niet failliet was ofzo.
 
Bovenaan