Seizoenkaarten Eredivisie

JMD

Well-known member
Ik heb dit jaar weer een all-in kaart bij PSV. Voor een los kaartje in mijn vak betaal je tegen RKC, Go Ahead en NEC 65 euro. Betekent dus dat tegen Feyenoord en Ajax de prijzen richting de 90-100 euro gaan.
Welk vak zit je?

Ja, het zijn idd belachelijke prijzen. Drank/consumpties zijn ook al zo idioot duur geworden. Sinds iets meer dan een jaar drink/eet ik niks meer in het stadion, ik ga geen 6 euro ofzo voor een flesje cola betalen (waar ook nog eens de dop vanaf wordt gehaald zodat je ook niet eens even 'rustiug' kan drinken) waar ik een kleine 3 euro voor betaal bij de Jumbo op het station van Eindhoven.,

stc

Well-known member
Welk vak zit je?

Ja, het zijn idd belachelijke prijzen. Drank/consumpties zijn ook al zo idioot duur geworden. Sinds iets meer dan een jaar drink/eet ik niks meer in het stadion, ik ga geen 6 euro ofzo voor een flesje cola betalen (waar ook nog eens de dop vanaf wordt gehaald zodat je ook niet eens even 'rustiug' kan drinken) waar ik een kleine 3 euro voor betaal bij de Jumbo op het station van Eindhoven.,
Vak DD. 1 van de eerste rijen. Hoe hoger je komt op zuidtribune hoe lager de prijs van de seizoenskaart wordt.

Flesje cola of water kost 5,85 inclusief statiegeld. Dop wordt er niet meer vanaf gehaald. (ook zitten de doppen nu vast aan de fles)

Broodje kroket of frikandel 4.50 euro.

PES5

Administrator
Forumleiding
Tegen Utrecht is elk beschikbaar vak (alle tribunes zijn beschikbaar) €10,-

edit: er is niet veel plek meer trouwens, da's mooi :)
Maar dat is wel een actie.

Qua seizoenkaarten is Heerenveen niet duur.

Ik heb de duurste plek op de middenlijn en betaal 312 euro. Dat is incl 1e thuisduel in de beker, Play-Offs en oefenduels.

Losse kaarten voor de topduels en derby gaan bij ons ook wel richting de 38 euro.

In de hoeken kun je voor zo'n 20 euro nog wel een losse kaart krijgen.

Seizoenkaarten kosten daar rond de 200.

Bernardo

Well-known member
Maar dat is wel een actie.

Qua seizoenkaarten is Heerenveen niet duur.

Ik heb de duurste plek op de middenlijn en betaal 312 euro. Dat is incl 1e thuisduel in de beker, Play-Offs en oefenduels.

Losse kaarten voor de topduels en derby gaan bij ons ook wel richting de 38 euro.

In de hoeken kun je voor zo'n 20 euro nog wel een losse kaart krijgen.

Seizoenkaarten kosten daar rond de 200.
Wel mooie prijzen bij jullie.

Ik betaal dit seizoen 236 euro, komt doordat ik 20% korting heb dit seizoen doordat ik in oude stadion een Gouden Seizoenkaart had. Anders had ik 295 euro moeten betalen.

Prijzen Cambuur:

Noord: 250 euro volwassen, 190 euro kind t/m 15 jaar, 220 euro jongeren t/m 18.
Zuid: 225 euro volwasssen, 165 euro kind t/m 15 jaar, 190 euro jongeren t/m 18.
Oost midden, vak 14 t/m 18, 295 euro volwassen, 235 euro kind t/m 15 jaar, 265 euro jongeren t/m 18 jaar.
Oost buiten, vak 11 t/m 13 en 19 t/m 21, 280 euro volwassen, 220 euro kind t/m 15 jaar, 250 euro jongeren t/m 18 jaar.

Losse kaartprijzen zijn nog niet bekend.

• Leuk
Waarderingen: PES5

Jef400

Well-known member
Ik betaal bij sparta dit seizoen 320 op de 16-meter lijn. Losse kaarten variëren met de tegenstander tussen de 30 euro en 37.50. Als je al een los kaartje kan kopen. Dat is bij Sparta erg lastig momenteel.

Bovenaan