Seizoengidsen 2018/2019

JMD

Well-known member
Ja, maar daar zijn ze mee gestopt doordat er te weinig interesse voor was (vooral te weinig betalend publiek, gok ik). Dus dan is dit een soort tussenoplossing. Al hadden ze het dan beter net als ELF kunnen doen. Bij deze omvang maakt het ook niet meer zo veel uit of je er nog een bladzijde of 60 aan toevoegt.

En als ze bij de eredivisie 1-2 pagina's nutteloze info (over de fan, en een portret van een speler) weghaalt kan je die gebruiken voor de 2e/3e divisies

ALenstra

Well-known member
Het is de tijd voor de WK-gidsen. Die van VI verschijnt op 5 juni. Ik heb zelf de WM-sonderheft van 11Freunde. Dikke uitgave met veel verhalen en interviews waaronder met Sepp Blatter. Plus nog een aparte gids, helaas niet in zakformaat zoals we gewend zijn van 11Freunde.

Unregistere

Well-known member
VI en ELF zijn volop bezig met het afronden van hun gidsen voor komend seizoen. Afgaande op wat ik heb gezien, zit er qua stijl weinig verandering in ten opzichte van vorig jaar. Maar dat is ook niet erg.

Over enkele weken zullen ze wel op de mat ploffen / in de schappen liggen.

ALenstra

Well-known member
De Duitse sonderheften dan:
11Freunde verschijnt vandaag, Sportbild morgen en Kicker op 3 augustus.

Atreides

Well-known member
De Duitse sonderheften dan:
11Freunde verschijnt vandaag, Sportbild morgen en Kicker op 3 augustus.

Kicker weet tenminste wel hoe je een seizoensgids kunt maken, ik koop er al jaren ??n en lees deze van A tot Z. Een groot verschil met de seizoensgids van de VI. Je verwacht er niks van en valt toch al jaren tegen. Ze moeten bij VI echt eens gaan kijken hoe ze dat bij Kicker doen.

R. de Jager uit.

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Ja, maar Ronald geeft ELF ook geen eerlijke kans volgens mij. Want die doen het gewoon goed met hun gids, wat mij betreft.

Batigoal

Well-known member
Volgende week die van de VI en Der Kicker halen, die van Belgi? en Frankrijk heb ik al. :duim:

Unregistere

Well-known member
Goede omschrijving wel. Maar mensen met meer dan gemiddelde interesse in de tweede / derde divisie en / of het vrouwenvoetbal, moeten m.i. altijd voor Elf gaan!

Ik vind de korte spelersportretjes (ster / talent / 'one to watch') per club ook altijd leuk.

Janssen

Well-known member
Ik vind het altijd zo jammer dat die gidsen na 1 september al niet meer actueel zijn. Beter zouden ze wachten tot na de transferperiode.

Batigoal

Well-known member
Ik vind het altijd zo jammer dat die gidsen na 1 september al niet meer actueel zijn. Beter zouden ze wachten tot na de transferperiode.

Maar dan is het ook geen voorbeschouwing op het seizoen meer en gaat niemand het meer lezen. Nu kopen de meeste mensen het als voorpret voor het nieuwe seizoen.

Bovenaan