Schaatsen

JMD

Well-known member
Alsof bewust wereldbekers overslaan niet respectloos is richting publiek en sport.

Ja klopt. Heb je gelijk in.
Erik van Dijk meldde het ook al in een tussenzin: ze vinden het jammer dan ze niet mee kunnen doen aan de WB-finale maar rijden niet alle races... Tsja.
 

JMD

Well-known member
Ik vind dit overigens wel een mooi compact programma, gewoon steeds slechts 6 ritten. Alleen toppers aan de start. Voor een finale is dat toch wat je wilt?
Dat weet je aan het begin van het seizoen dat het slechts 6 ritten zijn, wil je daaraan mee doen, dan moet je dus voldoende punten halen.
 

erka

Well-known member
Ik vind dit overigens wel een mooi compact programma, gewoon steeds slechts 6 ritten. Alleen toppers aan de start. Voor een finale is dat toch wat je wilt?
Dat weet je aan het begin van het seizoen dat het slechts 6 ritten zijn, wil je daaraan mee doen, dan moet je dus voldoende punten halen.

Precies. Kattengejank.
 

Pascallovic

Well-known member
Die Russen wilden natuurlijk niet winnen omdat ze dan een doping plas moeten doen.
De dag ervoor won dezelfde Rus wel in een wereldrecord. Dus naar de dopingcontrole is ie een dag ervoor al geweest. Neem aan dat de eventuele doping toen ook al in zijn lijf zat.

Ik vind dit overigens wel een mooi compact programma, gewoon steeds slechts 6 ritten. Alleen toppers aan de start. Voor een finale is dat toch wat je wilt?
Dat weet je aan het begin van het seizoen dat het slechts 6 ritten zijn, wil je daaraan mee doen, dan moet je dus voldoende punten halen.
Enige reden dat het nu populair was om mee te doen, was vanwege het feit dat de finale in Salt Lake werd gereden. Volgens mij krijgen ze andere jaren afmelding na afmelding bij de wereldbeker finale.
 

SanMark.

Well-known member
Gewoon elk jaar de WB afsluiting doen in SLC .

En dan een 'voorprogramma' voor mensen die buiten de finale zijn gevallen maar die wel een snelle tijd wil rijden op een hooglandbaan.

Toen deze banen er net waren had je elk jaar als afsluiting record wedstrijden.
 

erka

Well-known member
Voorprogramma gewoon B-groep noemen, net zoals bij de WB-wedstrijden zelf. Tijden tellen niet meer voor eindklassement maar uiteraard wel als PR. Iedereen blij!
 

SanMark.

Well-known member
Voorprogramma gewoon B-groep noemen, net zoals bij de WB-wedstrijden zelf. Tijden tellen niet meer voor eindklassement maar uiteraard wel als PR. Iedereen blij!

Maar ik kan mij voorstellen dat de allrounders ook wel graag op zo'n baan even een PR willen schaatsen op de 500 meter.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Gewoon elk jaar de WB afsluiting doen in SLC .

En dan een 'voorprogramma' voor mensen die buiten de finale zijn gevallen maar die wel een snelle tijd wil rijden op een hooglandbaan.

Toen deze banen er net waren had je elk jaar als afsluiting record wedstrijden.

Precies. Mail jij de ISU?
 
Bovenaan