Schaatsen

JMD

Well-known member
Wat een klasbak is die Kramer toch, geweldig. Ik kan zo genieten van een goed bedachte en uitgevoerde 10 km.

Ik ook.

En ook knap dat hij dus (op 1 jaar na toen hij van de schommel lazerde) nooit problemen heeft en altijd levert opallroundtoernooien. Nooit een diskwalificatie of val.
 

Mommiej

Well-known member
Kulizhnikov op hetzelfde middel betrapt als Sharapova, niet geheel opvallend dat hij zich dus ook vanochtend terugtrok voor de World Cup finale.
 

Pascallovic

Well-known member
Er zijn natuurlijk altijd twijfels geweest ook gezien zijn verleden. Hij heeft wat mij betreft het voordeel van de twijfel gekregen. Maar nu zou ie dan toch gepakt zijn. Erg jammer natuurlijk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jammer hoor, maar verrassend is het niet. Iemand die in zijn jeugd al een keer betrapt is op doping, en nu op zijn 21e tijden rijdt die we nooit voor mogelijk hielden is moeilijk te geloven.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik ga toch steeds meer voor een complete Rusland-boycot.

Dat had al gemoeten. Gister op de radio ook heel stuk over Rusland dopingland. Ongelooflijk wat ze daar flikken. Nu is al de derde getuige aan een hartstilstand overleden. Gek he. Gelukkig duikt de buitenlandse pers er nu bovenop, zodat er meer en meer boven water komt. Nu is het aan de grote bonden om eens echt door te pakken. Te beginnen met meneer Cooke.
 

erka

Well-known member
IOC moet gewoon Rusland schorsen voorlopig. Dat is de enige methode. Want reken maar dat Putin medailles wil ter meerdere eer en glorie.
 

Pascallovic

Well-known member
Ondanks dat ik ook genoeg onderbuikborrels voel blijf ik toch voorstander van het systeem dat iemand pas schuldig is na bewijs en niet bij voorbaat. Excuses dat ik de voorkeur geef aan nuance.
Op een gegeven moment zou je toch moeten gaan denken aan een complete boycot. We hebben het nu al over de volledige atletiekselectie, beste schaatser/shorttrack, olympisch kampioene kunstrijden en beste tennisster. Het begint veel te worden. Ik zou nog niet voor een volledige boycot willen gaan, maar er moet niet te veel meer bijkomen met bijvoorbeeld een turnploeg, zwemmers of andere wereldtoppers. Dan wordt het wel heel structureel.
 

JMD

Well-known member
Dat had al gemoeten. Gister op de radio ook heel stuk over Rusland dopingland. Ongelooflijk wat ze daar flikken. Nu is al de derde getuige aan een hartstilstand overleden. Gek he. Gelukkig duikt de buitenlandse pers er nu bovenop, zodat er meer en meer boven water komt. Nu is het aan de grote bonden om eens echt door te pakken. Te beginnen met meneer Cooke.

Plus dat geschorste dopingcoaches gewoon blijven training (en doping) geven ergens diep in Rusland en dat de voorzitter/ster van de dopingautoriteit de sporters opbelt wanneer er controles langskomen...
 
Bovenaan