Die is duidelijk over zijn hoogtepunt heen.En zo wint Stolz weer niet.
Was denk ik ook omdat het ijs in Hamar echt (weer) tegenviel. In 1994 was het sneller dan Heerenveen, dat hebben ze nog ongeveer tm de eeuwwisseling volgehouden, maar daarna is het vaak geen goed ijs daar. Denk dat ze in hun hoofd met Heerenveentijden zaten.Die Nederlandse vrouwen (Kok, Beune) zijn elke keer dik teleurgesteld na de race vanwege de tijd, maar winnen elke keer wel.
Timmertje timmertje wat ga je doen… daar doet me dit aan denken, vijf sec van haar pr af en afgelopen seizoen was de 1000 zo ongeveer al te ver voor haar.Opvallend, Femke Kok duikt in Thialf 0,26 onder het baanrecord op de 1.500 meter.
Welja, ga er ook nog even serieus op in. Zo houdt hij nooit op.Timmertje timmertje wat ga je doen… daar doet me dit aan denken, vijf sec van haar pr af en afgelopen seizoen was de 1000 zo ongeveer al te ver voor haar.
Dat is ook precies de bedoeling. Het is echt herfst nu, dus tijd om het over schaatsen te hebben. Over mooi vlak gereden 10 kilometers, over adembenemende 500 meters en natuurlijk alle zeer fraaie 1500 meters, de mooiste afstand die er is.Welja, ga er ook nog even serieus op in. Zo houdt hij nooit op.