Schaatsen

erka

Well-known member
Vandaag op de NOS app en op het themakanaal de hele Elfstedentocht van 1985 re-live.

Erg gaaf om te zien.

André

Well-known member
mooie tijd en 2e plek voor Schulting onder de 38 seconden
jackson wint is 1 tiende sneller dan schulting

ALenstra

Well-known member
Wordt dat niet groter gemaakt dan het is. Onenigheid over de te volgen koers. Men gaat toch vaker uit elkaar om die reden.

JMD

Well-known member
Hij heeft inmiddels excuses aangeboden, maar het feit dat hij de stoel kapot schopte heeft geleid tot 5 hechtingen in zijn voet, deelname aan de WK over 2 weken is onzeker hierdoor.

Overigens heeft Kjeld Nuis wel vaker dat soort dingen, hij werd gisteren gewoon terecht gediskwalificeerd, blokje wegtrappen aan de 'binnenkant' van de bocht is DQ. Overkwam hem eerder ook op een EK in ik meen Collabo volgens mij.

Het ergste deel van zijn reactie van gisteren vond ik overigens dat hij zei dat ze hem niet moesten diskwalificeren omdat de mensen voor hem kwamen. Tsja, als je niet snapt dat jury's eenieder gelijk moeten behandelen (waarbij buitenlandse schaatsers sowieso al het idee hebben dat Nederlanders worden bevoordeeld) dan houdt het op.

erka

Well-known member
Hij zal de komende tijd wel weer flink de diverse Nederlandse schaatsvrouwen afwerken om zich af te reageren..

• Leuk
Waarderingen: JMD

Friesland

Well-known member
Sonnekalb rijdt nu al voor de tweede keer dit weekend alleen. Opvallend, maar ook niet heel gek want hij reed beide keren in rit 1.

Bovenaan