De Groene Scout
Well-known member
Zwakke rit; daar kom je niet mee in de top 10.
Heerlijk dat schaatsen eindelijk ook op andere zenders is (Sporza, BBC, ...). Kan ik eindelijk even schaatsen kijken zonder dat geneuzel van Dijkstra.Herbert 'Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer' Dijkstra.
Pfffff
Op het OKT was Kramer gewoon 3e, dus hij schaatst hier terechtZijn er Nederlandse mannen die dit seizoen een snellere 5000 rijden dan Kramer maar niet mee mogen doen met de spelen?
Ok, duidelijk.Op het OKT was Kramer gewoon 3e, dus hij schaatst hier terecht
Hmm.. Niet slecht, maar zeker niet genoeg voor goud.Roest gaat tegenvallen, vrees ik. Ik geloof niet zo in zo'n seizoensopbouw dat je in het begin niet lekker rijdt en er dan vanuit gaat dat het wel goed komt als het moet.
Jep, eens.ik begin me vragen te stellen bij de gehele voorbereiding van de jumboploeg. Als je ziet dat gister De Jong laatste ronden volledig op een hoop gaat, Kramer vandaag laatste ronden volledig op een hoop gaat en Roest laatste 2 ronden ook niet meer fatsoenlijk vooruit kwam voor zijn doen.
De Jong ging niet op een hoop, met 32.2 en vervolgens 4x 32.4. Dat was niet snel genoeg, maar als je op een hoop gaat zie je de rondetijden oplopen.ik begin me vragen te stellen bij de gehele voorbereiding van de jumboploeg. Als je ziet dat gister De Jong laatste ronden volledig op een hoop gaat, Kramer vandaag laatste ronden volledig op een hoop gaat en Roest laatste 2 ronden ook niet meer fatsoenlijk vooruit kwam voor zijn doen.
Over geneuzel gespreken, bij de BBC weten ze nog niet eens wie voorrang heeft bij de kruising...Heerlijk dat schaatsen eindelijk ook op andere zenders is (Sporza, BBC, ...). Kan ik eindelijk even schaatsen kijken zonder dat geneuzel van Dijkstra.
Inderdaad... Benoemde ik in een ander topic ook al ja.Over geneuzel gespreken, bij de BBC weten ze nog niet eens wie voorrang heeft bij de kruising...