Schaatsen

JMD

Well-known member
Engebraten rijdt bijna het OR van Kramer uit de boeken. Zeer goede tijd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Herbert 'Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer' Dijkstra.

Pfffff
 

Miramar

Well-known member
Zijn er Nederlandse mannen die dit seizoen een snellere 5000 rijden dan Kramer maar niet mee mogen doen met de spelen?
 

JMD

Well-known member
Herbert 'Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer Kramer' Dijkstra.

Pfffff
Heerlijk dat schaatsen eindelijk ook op andere zenders is (Sporza, BBC, ...). Kan ik eindelijk even schaatsen kijken zonder dat geneuzel van Dijkstra.
 

Friesland

Well-known member
Dit is wel pijnlijk. Dat hij geen medaille zou winnen, was wel te verwachten, maar naar drie ritten al 7 seconden achter de snelste tijd, dat was nou ook weer niet voorzien.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Roest gaat tegenvallen, vrees ik. Ik geloof niet zo in zo'n seizoensopbouw dat je in het begin niet lekker rijdt en er dan vanuit gaat dat het wel goed komt als het moet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Roest gaat tegenvallen, vrees ik. Ik geloof niet zo in zo'n seizoensopbouw dat je in het begin niet lekker rijdt en er dan vanuit gaat dat het wel goed komt als het moet.
Hmm.. Niet slecht, maar zeker niet genoeg voor goud.
 

Mommiej

Well-known member
ik begin me vragen te stellen bij de gehele voorbereiding van de jumboploeg. Als je ziet dat gister De Jong laatste ronden volledig op een hoop gaat, Kramer vandaag laatste ronden volledig op een hoop gaat en Roest laatste 2 ronden ook niet meer fatsoenlijk vooruit kwam voor zijn doen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
ik begin me vragen te stellen bij de gehele voorbereiding van de jumboploeg. Als je ziet dat gister De Jong laatste ronden volledig op een hoop gaat, Kramer vandaag laatste ronden volledig op een hoop gaat en Roest laatste 2 ronden ook niet meer fatsoenlijk vooruit kwam voor zijn doen.
Jep, eens.
 

JMD

Well-known member
ik begin me vragen te stellen bij de gehele voorbereiding van de jumboploeg. Als je ziet dat gister De Jong laatste ronden volledig op een hoop gaat, Kramer vandaag laatste ronden volledig op een hoop gaat en Roest laatste 2 ronden ook niet meer fatsoenlijk vooruit kwam voor zijn doen.
De Jong ging niet op een hoop, met 32.2 en vervolgens 4x 32.4. Dat was niet snel genoeg, maar als je op een hoop gaat zie je de rondetijden oplopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

Maasveld

Well-known member
Heerlijk dat schaatsen eindelijk ook op andere zenders is (Sporza, BBC, ...). Kan ik eindelijk even schaatsen kijken zonder dat geneuzel van Dijkstra.
Over geneuzel gespreken, bij de BBC weten ze nog niet eens wie voorrang heeft bij de kruising...
 

erka

Well-known member
Lekker, het afkraken is begonnen. Goed JMD dat je de feiten even benoemd.

Heb trouwens net stukje op ZDF gekeken. Niemann die in tranen in de studio zit toen ze oude beelden lieten zien.
 
Bovenaan