Schaatsen

Jamel

Administrator
Forumleiding
12:30 zeg, pff... Ik kan me nog heel goed het ongeloof herinneren toen Jochem Uytdehaage in Salt Lake onder de 13 minuten ging.

Overigens haat ik het chauvinisme op dit soort momenten. Allemaal bedrukte gezichtjes. Het woord 'anti-climax' valt. Hallo vriendjes, we zijn toch allemaal sportliefhebbers? Dit is historie joh.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Hankie

Well-known member
Ze zeggen het op zich wel goed. Nederlanders focussen op teveel afstanden. Van der Poel is een extreem duursporter.
 

Batigoal

Well-known member
12:30 zeg, pff... Ik kan me nog heel goed het ongeloof herinneren toen Jochem Uytdehaage in Salt Lake onder de 13 minuten ging.

Overigens haat ik het chauvinisme op dit soort momenten. Allemaal bedrukte gezichtjes. Het woord 'anti-climax' valt. Hallo vriendjes, we zijn toch allemaal sportliefhebbers? Dit is historie joh.
Haha ja inderdaad. Toen we op de Spelen zowat medailles pakten mocht niemand daarover iets zeggen, maar nu er bij het mannenschaatsen wat tegenstand is en iemand die zijn bek opentrekt, is het opeens wat minder leuk.

Gewoon een supersportman deze Van de Poel en veel beter dan de rest. Punt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel even terugkijken of ze niet te boos naar Chinezen hebben gekeken.
 

erka

Well-known member
12:30 zeg, pff... Ik kan me nog heel goed het ongeloof herinneren toen Jochem Uytdehaage in Salt Lake onder de 13 minuten ging.

Heiden, 1980: 14.28.13
"Dit kan helemaal niet wat deze man doet! Dit wordt een tijd die echt nooit meer verbeterd gaat worden"

Koss, 1994: 13.30.55
"Het kán gewoon niet"

Nu, een minuut sneller dan Koss en twee minuten sneller dan Heiden :)
 
Bovenaan