sc Heerenveen Nieuws topic

SuikerBrood

Well-known member
Tsja. We kunnen wel wat extra ervaring gebruiken. Afgelopen weekend tegen ADO werd pijnlijk duidelijk dat het aan breedte ontbreekt in de selectie. Of Siem de oplossing is? Daar heb ik wel mijn twijfels over.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Er komt waarschijnlijk een nieuwe Halilovic naar Heerenveen. Die speelde tegen AZ wel prima trouwens.

Klopt. Tibor Halilovic wordt komende week gepresenteerd en Syb van Ottele van NEC ook. Nu nog een 2e doelman en een back.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heeft het gezien zijn cijfers bij Sparta niet slecht gedaan.

Het is een ervaren, goedkope tweede doelman achter Mulder met een contract voor een half jaar. Niet te moeilijk over doen. We hebben daarachter wel een keeperstalent, maar Jaimy Kroesen is nog maar 17 jaar. Die heeft nog even nodig en wordt nu derde doelman.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Rami Kaib komt over van Elfsborg en moet als linksback de concurrentie aangaan met Woudenberg.
 

SuikerBrood

Well-known member
Hamstra is goed bezig. Als alles klopt en doorgaat, dan is hij in de eerste week van januari al klaar.

- Een tweede doelman (Harush)
- Voorsorteren op vertrek van Hecke in de zomer (van Ottele)
- Concurrentie voor Kongolo/voorsorteren op vertrek Veerman (Halilovic)
- Concurrentie voor '10' (Siem de Jong)
- Concurrentie linksback (Rami Kaib)

Prima zo. Alleen de situatie met Floranus en het gebrek aan een goede tweede spits zou nog kunnen worden aangepakt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hamstra is goed bezig. Als alles klopt en doorgaat, dan is hij in de eerste week van januari al klaar.

- Een tweede doelman (Harush)
- Voorsorteren op vertrek van Hecke in de zomer (van Ottele)
- Concurrentie voor Kongolo/voorsorteren op vertrek Veerman (Halilovic)
- Concurrentie voor '10' (Siem de Jong)
- Concurrentie linksback (Rami Kaib)

Prima zo. Alleen de situatie met Floranus en het gebrek aan een goede tweede spits zou nog kunnen worden aangepakt.


Siem de Jong kan ook in de spits.

Het schijnt dat ze ook nog bezig zijn met een middenvelder van Elfsborg. Olsson.

Is verkozen tot beste middenvelder van de Allvenskan, dus dat is wel een goede denk ik.

Wat mij betreft verkopen ze Kongolo dan bij een goed bod. Was ook interesse voor begreep ik.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zondagavond 21.15 docu op ESPN 1

Mooi stukje uit het FD hierover:

Warmte uitstralen
Wat direct opvalt is de warmte die niet alleen Jansen, maar de gehele staf uitstraalt. En in het verlengde daarvan ook de spelers. Uiteraard kan dat gespeeld zijn, en dat zal voor een deel ook wel zo zijn. Maar uit eigen ondervinding weet ik ook dat Heerenveen meer en meer terugkeert naar de club van warmte en saamhorigheid die het ooit was.



Hele artikel:

 
Bovenaan