sc Heerenveen Nieuws topic

SuikerBrood

Well-known member
Zonder nieuwe linksback, spits en nummer 10 wordt dit een degradatiejaar. Het is heel erg treurig om onze twee spitsen te zien ploeteren. En bij de één heb ik daar een stuk meer geduld voor. Rein Smit lijkt wel een neusje te hebben en werkt hard. Espejord is gewoon echt heel erg slecht.

Ik wil niet nog een seizoen naar Woudenberg op linksback kijken. En Veerman hoort op 6 te spelen, met Kongolo daarnaast. Dat is jammer voor die Belgische huurling van Anderlecht. Maar misschien moet die toch maar linksback gaan spelen.
 

Batigoal

Well-known member
Zonder nieuwe linksback, spits en nummer 10 wordt dit een degradatiejaar. Het is heel erg treurig om onze twee spitsen te zien ploeteren. En bij de één heb ik daar een stuk meer geduld voor. Rein Smit lijkt wel een neusje te hebben en werkt hard. Espejord is gewoon echt heel erg slecht.

Ik wil niet nog een seizoen naar Woudenberg op linksback kijken. En Veerman hoort op 6 te spelen, met Kongolo daarnaast. Dat is jammer voor die Belgische huurling van Anderlecht. Maar misschien moet die toch maar linksback gaan spelen.

Het is wel heel slecht voorlopig zeg, poeh. Veerman moest op zijn tong bijten gisteren.
 

De Wolf

Well-known member
Heerenveen heeft amper wat om uit te geven dus het zal niet beter worden.
Of ze gaan degraderen? Heerenveen is niet de enige club in deze situatie.
 

SuikerBrood

Well-known member
Heerenveen heeft amper wat om uit te geven dus het zal niet beter worden.
Of ze gaan degraderen? Heerenveen is niet de enige club in deze situatie.

Ik heb het idee dat het qua corona alleen over Groningen en Heerenveen gaat. Als je dan zo'n FC Utrecht selectie ziet. Jaloersmakend.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ejuke staat op het punt om naar CSKA Moskou tr vertrekken voor 12 miljoen excl bonussen.
 
Bovenaan