Slechts 4 wedstrijden vorig seizoen. Nou hoeft dat niet veel te zeggen.
Fout. 25 duels gespeeld.
Slechts 4 wedstrijden vorig seizoen. Nou hoeft dat niet veel te zeggen.
En Veerman valt zijn medespelers openlijk af, ook niet heel bevorderlijk voor de sfeer. Hij zegt verder dat het ook wel 8-1 had kunnen worden.
Veerman liep ook zeer gefrustreerd over het veld.
Oef.
Dit was heel erg slecht. Vleugelspelers amper gezien, een ontzettend matige spits, een onwennige linkercentrale verdediger en twee slechte backs.
Hamstra moet nog aan de back. Floranus en Woudenberg.. dat kan echt niet hoor. Verder speelde Nunumete erg belabberd.
'Ik mis bij het Heerenveen van nu de band met Friesland en de historie'
Dus ipv Foppe de Haan, Riemer van der Velde en Gertjan Verbeek hebben ze nu ene Cees Roozemond van de paardenbond rondlopen, dat is wel triest. Ik heb het idee dat het elk jaar een beetje minder wordt in Heerenveen, zonde van zo'n mooie club.
Geen flauw idee.Heerenveen weer verloren?
Ach. Maarten de Jong... Geweldige speler, maar na zijn loopbaan 12 ambachten, 13 ongelukken. Laat hem het maar mooi bij anekdotes houden, want met Jansen, Talan, Pander, Venema, Hellinga en vele anderen zitten er heel veel clubmensen op belangrijke posities.
Ze moesten tegen de Graafschap, dus dat lijkt me wel heel sterk.Heerenveen weer verloren?
Las iets over 5 goals voor de Graafschap. Heeft Heerenveen er 6 gemaakt dan?Ze moesten tegen de Graafschap, dus dat lijkt me wel heel sterk.