sc Heerenveen Nieuws topic

PES5

Administrator
Forumleiding
Uruguay zijn ze positief over die jongen. Snelle speler. Goed in passing en goed schot. Slim in duels en erg sterk. Enorm potentieel.
 

Deathprod

Active member
Hicham Faik vertrekt naar de zandbank. Volgens mij was dat wel een nuttige kracht. Maar ik verwacht dat Dewaele een klasse beter is. Veerman zal dan wel de nieuwe aanvoerder worden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat denk ik ook.

Faik is een nuttige kracht, maar hij viel me niet mee. Veel ging in één tempo en hij had moeite om de ruimtes te belopen. Wel een heel fijn persoon en prima aanvoerder.
 

Deathprod

Active member
'Ik mis bij het Heerenveen van nu de band met Friesland en de historie'


Dus ipv Foppe de Haan, Riemer van der Velde en Gertjan Verbeek hebben ze nu ene Cees Roozemond van de paardenbond rondlopen, dat is wel triest. Ik heb het idee dat het elk jaar een beetje minder wordt in Heerenveen, zonde van zo'n mooie club.
 

Abubakari

Well-known member
Ja, kwestie van tijd dat Cambuur weer gewoon de grootste en de beste in Friesland is. Weten ze bij Heerenveen ook wel, kijk maar hoe blij pes5 reageert als Cambuur een oefenpotjes verliest.
 

SuikerBrood

Well-known member
Oef.

Dit was heel erg slecht. Vleugelspelers amper gezien, een ontzettend matige spits, een onwennige linkercentrale verdediger en twee slechte backs.

Hamstra moet nog aan de back. Floranus en Woudenberg.. dat kan echt niet hoor. Verder speelde Nunumete erg belabberd.
 

Abubakari

Well-known member
En Veerman valt zijn medespelers openlijk af, ook niet heel bevorderlijk voor de sfeer. Hij zegt verder dat het ook wel 8-1 had kunnen worden.
 

Deathprod

Active member
Oef.

Dit was heel erg slecht. Vleugelspelers amper gezien, een ontzettend matige spits, een onwennige linkercentrale verdediger en twee slechte backs.

Hamstra moet nog aan de back. Floranus en Woudenberg.. dat kan echt niet hoor. Verder speelde Nunumete erg belabberd.

Ouwejan is het proberen waard. Die zal niet nog een jaar op de bank bij AZ willen zitten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
De voorbereiding. In Eindhoven verloren we ooit met 4-0 en 9 maanden later wonnen we de beker. Zegt geen reet. Zeker niet nu de competitie over een maand pas begint en er nog twee maanden gehandeld kan worden.

Heb er niets van gezien vandaag en dat is maar goed ook. Ze hebben Barcelona in ieder geval knao nagedaan.

Er komen nog zeker 4/5 spelers bij. Dan maar eens kijken hoe we ervoor staan en welke jeugdspelers echt kunnen aansluiten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
'Ik mis bij het Heerenveen van nu de band met Friesland en de historie'


Dus ipv Foppe de Haan, Riemer van der Velde en Gertjan Verbeek hebben ze nu ene Cees Roozemond van de paardenbond rondlopen, dat is wel triest. Ik heb het idee dat het elk jaar een beetje minder wordt in Heerenveen, zonde van zo'n mooie club.


Ach. Maarten de Jong... Geweldige speler, maar na zijn loopbaan 12 ambachten, 13 ongelukken. Laat hem het maar mooi bij anekdotes houden, want met Jansen, Talan, Pander, Venema, Hellinga en vele anderen zitten er heel veel clubmensen op belangrijke posities.
 

SuikerBrood

Well-known member
Ach. Maarten de Jong... Geweldige speler, maar na zijn loopbaan 12 ambachten, 13 ongelukken. Laat hem het maar mooi bij anekdotes houden, want met Jansen, Talan, Pander, Venema, Hellinga en vele anderen zitten er heel veel clubmensen op belangrijke posities.

Dit.
 
Bovenaan