SC Cambuur - PSV Eindhoven

gevegt

Well-known member
Ik loop niet graag met de borst vooruit maar ik waardeer je opmerking omdat ik die niet kan ontkennen.
Je bent echt een voorbeeld voor de jongeren hier. Een Nederlandse oorlogsheld die in WW1 ons land heeft gered.
Geweldig en nog bedankt!:duim:
 

JMD

Well-known member
Fraaie redding Zeinstra... Mooi passje Hendrix.

Cambuur wordt he-le-maal ondersteboven gespeeld.
Tuurlijk is het 11 tegen 10, maar het is wel indrukwekkend hoe er gespeeld wordt.
 

JMD

Well-known member
Weer een fraaie aanval. Lestienne helaas buitenspel. Maar schiet de bal alsnog over...

Lestienne en Narsingh eruit voor Locadia en Pereiro.
 

inhethoekje

Active member
Je bent echt een voorbeeld voor de jongeren hier. Een Nederlandse oorlogsheld die in WW1 ons land heeft gered.
Geweldig en nog bedankt!:duim:

Geen dank, stuur mij morgen op een missie naar Syri? en over 3 dagen woont iedereen weer in zijn eigen huis.
 

gevegt

Well-known member
JMD, welke modenicht heeft besloten om jullie tenue te verkrachten op de rug?

Dit moet je niet pikken.
Ik was van plan om alle shirtjes te kopen ivm het verdwijnen van Phillips als shirtsponsor, maar ik vind dit zo lelijk dat ik begin te twijfelen.,
 

JMD

Well-known member
Ik was van plan om alle shirtjes te kopen ivm het verdwijnen van Phillips als shirtsponsor, maar ik vind dit zo lelijk dat ik begin te twijfelen.,

Nooit twijfelen, altijd kopen. Ik heb ze alledrie allang binnen...

Maar goed, sinds 1999 heb ik elk shirt gekocht, ook als het er 3 waren. Ook dat oerlelijke gedrocht van eind vorig seizoen (die paarse)
 

RickPSV

Active member
dus ik denk dat het nog 0-7 word, eerst nog even 1x hendrix en 1x locadia en dan een penalty die zoet mag nemen
 
Bovenaan