SC Cambuur - PSV Eindhoven

JMD

Well-known member
Een pure hattrick.

Brenet maakt heel goed gebruik van de ruimte die hij krijgt.

Dat doet bijna heel PSV, alleen worden de kansen niet benut....
Ze willen het vaak te frivool en te mooi doen... Geef ze eens ongelijk...

Nou Pietertje... Die had er in gemogen.
Zeinstra even ervoor wel een redding die de 0-4 voorkomt.
 

JMD

Well-known member
Gewoon, dat heb je weleens bij een club, die trainer bezorgt me een irritaie die ik niet kan plaatsen,krijg altijd jeuk als ik die man op tv zie raaskallen.
(dat laatste kan ik nl zelf veel beter)

Aha, oke. Hetzelfde wat ik met Willem II en Roda heb dus.
Maar dat hangt dan weer niet van een trainer af.
 

gevegt

Well-known member
Dat doet bijna heel PSV, alleen worden de kansen niet benut....
Ze willen het vaak te frivool en te mooi doen... Geef ze eens ongelijk...

Nou Pietertje... Die had er in gemogen.
Zeinstra even ervoor wel een redding die de 0-4 voorkomt.
Comedy capers.

Het thuispubliek kennende zou het mij niets verbazen als na de rust de tribunes half leeg zijn.
 

inhethoekje

Active member
Aha, oke. Hetzelfde wat ik met Willem II en Roda heb dus.
Maar dat hangt dan weer niet van een trainer af.


O maar het is niet alleen de trainer, het is dat lelijke stadion en dat spuuglelijke tenue en logo, geel en blauwe broek, afschuwelijk.

Er is 1 club die een lelijker tenue heeft en dat is Norwich City, dat heb ik vanmiddag afgezet, ik weiger naar dat soort tenues te kijken..
 

gevegt

Well-known member
Da's bij Heerenveen, soepkip

Ik kan me nog een wedstrijd herinneren dat bij een uitwedstrijd heel Cambuur tijdens de rust uit Zwolle vertrok.
Het zal dus wel iets met de geaardheid van dat volk uit die provincie te maken hebben.
 

gevegt

Well-known member
O maar het is niet alleen de trainer, het is dat lelijke stadion en dat spuuglelijke tenue en logo, geel en blauwe broek, afschuwelijk.

Er is 1 club die een lelijker tenue heeft en dat is Norwich City, dat heb ik vanmiddag afgezet, ik weiger naar dat soort tenues te kijken..
Sinds wanneer heb je een kleuren tv?
 

JMD

Well-known member
O maar het is niet alleen de trainer, het is dat lelijke stadion en dat spuuglelijke tenue en logo, geel en blauwe broek, afschuwelijk.

Er is 1 club die een lelijker tenue heeft en dat is Norwich City, dat heb ik vanmiddag afgezet, ik weiger naar dat soort tenues te kijken..

Oke.

Norwich City vind ik juist wel mooi, groen-geel vind ik de mooiste combinatie die er is.
 

inhethoekje

Active member
Cziommer die analyseert, het wordt met de dag gekker in Nederland.

Overigens ben ik een fan van Bruggink, nog meer leden?
 

inhethoekje

Active member
de Boer was ook best goed, maar sinds hij aan de botox zit praat hij alsof hij 2 flessen whisky naar binnen heeft geklokt, hij praat met dubbele tong.
 
Bovenaan