Magikan
Well-known member
Als Magikan Colombia wil, dan is Peru ook ok?.
Ik heb voor Mexico gekozen. Vorige keer had ik Colombia onder mijn hoede. Die eer is nu aan jou
Als Magikan Colombia wil, dan is Peru ook ok?.
Die mail over 10 miljoen USD is gewoon een phishing mail hoor. Daar moet je niet op ingaan.
Weet zeker dat je de juiste coach bent met je huidige vorm in de hoofdklasse?
Wel sneu dat Kielse Rat op de foto moest nadat zijn maten hem met een dikke stift ondergetekend hadden nadat Kielse Rat met zijn zatte reet op de sofa in slaap was gevallen...
Nou, dat gestuntel in de Hoofdklasse heeft de status van zwammy geen goed gedaan. In het tweede zakje zitten hugodver gewoon vier zwammy's...
En een Unregistere. Dat dan weer wel.
Ik doe niet mee. Ik ga eerst mijn wonden likken en die zitten vol zout.
Ik doe niet mee. Ik ga eerst mijn wonden likken en die zitten vol zout.
Hoe werkt dit spel?
Na mijn uiterst succesvolle jaren bij Noord Korea is in Azi? niet onopgemerkt gebleven. Mijn grote vriend Kim heeft een afspraak geregeld met de voorzitter van de Japanse satebond Hiroshima Febomizu. En zal ik daarom ook deze keer de wereldbeker gaan ophalen, net als de vorige 884 keren, maar nu met het land van het rijzende frituurvet Japan.
Hoho, 883 keer. Je kunt niet zomaar zeggen dat je met 1-0 de finale van 1877 hebt gewonnen, terwijl het bij rust al 23-0 voor Botswana was. Dat jullie terugkwamen tot 29-1 was knap, maar net niet genoeg