Sat? WK 2018 Lekker & Gezond - Discussietopic

Kielse Rat

Well-known member
Weet zeker dat je de juiste coach bent met je huidige vorm in de hoofdklasse?

Ik ben mezelf al weken aan het sparen voor het WK. Veel grotere competitie dan de Eredivisie. We spelen tegen Engeland, dat is alvast een zekerheidje.

Wel sneu dat Kielse Rat op de foto moest nadat zijn maten hem met een dikke stift ondergetekend hadden nadat Kielse Rat met zijn zatte reet op de sofa in slaap was gevallen...
5aee5044290df-krat.png

Ja, dat was even een ongelukkige timing. Mijn bezoek aan de kapper de dag er voor was ook niet zo goed uitgedraaid. Maar goed, als ik het WK win loopt heel Belgi? binnenkort zo rond, dan valt dat allemaal niet zo op.

Degene die 'FC Antwerp' onder de sticker heeft gezet, zat anders ook wel serieus aan de zuip. Waar kan ik dit nog laten aanpassen, vooraleer ik ten onrechte met dat clubje uit het noorden van Antwerpen wordt geassocieerd? :hsv:
 

Hankie

Well-known member
Na mijn uiterst succesvolle jaren bij Noord Korea is in Azi? niet onopgemerkt gebleven. Mijn grote vriend Kim heeft een afspraak geregeld met de voorzitter van de Japanse satebond Hiroshima Febomizu. En zal ik daarom ook deze keer de wereldbeker gaan ophalen, net als de vorige 884 keren, maar nu met het land van het rijzende frituurvet Japan.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Na mijn uiterst succesvolle jaren bij Noord Korea is in Azi? niet onopgemerkt gebleven. Mijn grote vriend Kim heeft een afspraak geregeld met de voorzitter van de Japanse satebond Hiroshima Febomizu. En zal ik daarom ook deze keer de wereldbeker gaan ophalen, net als de vorige 884 keren, maar nu met het land van het rijzende frituurvet Japan.

Hoho, 883 keer. Je kunt niet zomaar zeggen dat je met 1-0 de finale van 1877 hebt gewonnen, terwijl het bij rust al 23-0 voor Botswana was. Dat jullie terugkwamen tot 29-1 was knap, maar net niet genoeg
 

Hankie

Well-known member
Hoho, 883 keer. Je kunt niet zomaar zeggen dat je met 1-0 de finale van 1877 hebt gewonnen, terwijl het bij rust al 23-0 voor Botswana was. Dat jullie terugkwamen tot 29-1 was knap, maar net niet genoeg

Vooruit dat was een iets minder jaar. Onze grote leider had toen 2 gebroken benen, maar scoorde dat toernooi alsnog 54 keer.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Het seizoen met Excelsior is nog maar net afgelopen en de focus is al helemaal op het WK. Direct na afloop van de overwinning op Woudestein gisteren ben ik naar Australi? gevlogen. De eerste spelers zijn ook al aangekomen. Ze stonden me al op te wachten en we gaan zo beginnen met de training!

western-grey-kangaroo-2-wpcf_410x231.jpg
 

Reinoud

Well-known member
Mooi dat mijn poule zo snel gevuld is. Kan ik goed gaan scouten en wellicht wat gerichte oefenpotjes spelen.

Zijn er al landen ge?nteresseerd? Deze week play-offs en komend weekend nog wat competities die lopen. Anders wachten op de eerste oefenpotjes die de landen spelen.
 
Bovenaan