Sat?kroketten Lekker & Gezond: KROKETTENATIONS CUP 2017 Discussietopic

Simon

Administrator
Forumleiding
Een prima toernooi gespeeld met de Faer?er en gezien de vorm in de finale is het eeuwig zonde dat we 1 doelpunt tekort kwamen in de 3e groepswedstrijd, anders hadden we wel eens op het podium kunnen eindigen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een trieste aftocht van de Knypster coach trouwens. En dat moet de Friese trots leiden.
 

Reinoud

Well-known member
Abu en Zwolle bedankt. Pacallovic gefeliciteerd.

Erg trots op de mannen. In de halve finale Rusland het vuur aan de schenen leggen in een wedstrijd die we niet konden winnen. Vervolgens in de troostfinale in de tweede helft zo terugkomen na een 4-1 achterstand. Ben benieuwd hoe we in Edinburgh worden ontvangen :)
 

Mario

Well-known member
Een 13e plaats. Het feest is hier de hele nacht doorgegaan. Wel leuk dat Kameroen als enige ploeg van de uiteindelijke kampioen wist te winnen.
 

zwammy

Well-known member
Oh ja, er was ook nog een losertoernooi aan toegevoegd, was ik even vergeten. Jammer koning :D. Ja, ik zet mijn pijlen dit jaar op het WK, zie het als San Marco, die had ook eerst een oefentoernooi :duim:
 

Pascallovic

Well-known member
Oh ja, er was ook nog een losertoernooi aan toegevoegd, was ik even vergeten. Jammer koning :D. Ja, ik zet mijn pijlen dit jaar op het WK, zie het als San Marco, die had ook eerst een oefentoernooi :duim:
Dat jij met jou ervaring nog oefentoernooien nodig hebt. Zo'n grote trainer ben je dan niet. Een beetje zoals de trainer San Marco inderdaad.
 

Abubakari

Well-known member
Oh ja, er was ook nog een losertoernooi aan toegevoegd, was ik even vergeten. Jammer koning :D. Ja, ik zet mijn pijlen dit jaar op het WK, zie het als San Marco, die had ook eerst een oefentoernooi :duim:

Speel jij straks tegen de grote jongens in de eredivisie of zit je weer tussen de kleuters in de zandbank van de Hoofdklasse? :duim:

#Grote mond weer niet waar gemaakt@zwammy
 
Bovenaan