Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Zat er dik in, Hillegom is altijd een angstgegner. Valt amper te bespelen, die ploeg.
Toch kwamen jullie nog best terug..

Volgende keer maar weer de bollenboeren met fakkels en hooivorken een dreigende erehaag laten vormen... Behaal je toch je winst mee in de eerste helft... :)

KOPLOPER NU!!!!!
 

Susa

New member
Een uitstekend spelend Feyenoord weet Ajax te verslaan in de Arena in een prachtig doelpuntenfestijn:duim:
 

SC Heerenveen

Well-known member
Na een 0-0 ruststand in de tweede helft over Vitesse heen gewalst met 3 juiste uitslagen. Maar als ik dan eerlijk mag hoor ik volgens mij geen 11 punten te hebben maar 10.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Na een begin waarin we nog moesten ontdooien van onze reis naar de noordpool een prima wedstrijd op de mat gelegd uit tegen de nummer 3
ik denk dat 11-11 een goede afspiegeling is van de veldverhouding
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Onze goede vorm van de laatste wedstrijden voor de winterstop is doorgezet. Na de winterstop gelijk flink scorend uit de startblokken gekomen met een 6-12 overwinning in de stadsderby op Het Kasteel. Bij rust stond het nog 4-4, maar in de tweede helft werd er flink gescoord. Altijd lekker, een monsterzege in een derby. Helemaal nu dit ons boven de streep krijgt.
 

fortuna1987

Well-known member
Onze goede vorm van de laatste wedstrijden voor de winterstop is doorgezet. Na de winterstop gelijk flink scorend uit de startblokken gekomen met een 6-12 overwinning in de stadsderby op Het Kasteel. Bij rust stond het nog 4-4, maar in de tweede helft werd er flink gescoord. Altijd lekker, een monsterzege in een derby. Helemaal nu dit ons boven de streep krijgt.

Gefeliciteerd, wij zitten nog in onze winterdip.
 

Unregistere

Well-known member
Toch kwamen jullie nog best terug..

Volgende keer maar weer de bollenboeren met fakkels en hooivorken een dreigende erehaag laten vormen... Behaal je toch je winst mee in de eerste helft... :)

KOPLOPER NU!!!!!

Ja, de inhaalrace begon net te laat. Het is dat die scheids die strafschop ook niet geeft... Aan de andere kant, kort voor rust werd een aanval van jou afgevlagd wegens buitenspel en de beelden wezen later uit dat dit ook onterecht was.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Na een 0-0 ruststand in de tweede helft over Vitesse heen gewalst met 3 juiste uitslagen. Maar als ik dan eerlijk mag hoor ik volgens mij geen 11 punten te hebben maar 10.

Je hebt toch echt wel 11 punten 3x3 en 2x1 kijk maar eens goed.

FC Utrecht - AZ 0-2 1-1 = 0
Roda JC - FC Twente 1-2 1-1 = 0
ADO Den Haag - VVV 2-1 1-1 = 0
PEC Zwolle - NAC Breda 2-0 1-0 = 1
Vitesse - SC Heerenveen 3-0 1-1 = 0
Sparta Rotterdam - Excelsior 1-3 2-3 = 1
Ajax - Feyenoord 2-0 2-0 = 3
Willem II - FC Groningen 1-1 1-1 = 3
Heracles Almelo - PSV 1-2 1-2 = 3
 

Abubakari

Well-known member
Je bakt er zelf ook vrij weinig van, zie gelijkenissen met Keizer. Zo wordt het weer geen titel in 020.

Ik doe nog steeds gewoon mee om de titel, in de top 4 van coaches met de meeste goals (hetgeen natuurlijk het enige is waaraan je echt af kunt meten hoe goed of slecht iemand het doet), dit weekend (dat ziet iedereen, maar jij ziet ook dat schijnbaar niet) gewoon pech met de tegenstander. Kortom, je hebt ook echt helemaal nergens kijk op he?:D

Groeten, de recordkampioen annex Sat?koning-keizer-admiraal aka Abubakari de Vries
 

Abubakari

Well-known member
in de top 4 van coaches met de meeste goals (hetgeen natuurlijk het enige is waaraan je echt af kunt meten hoe goed of slecht iemand het doet)
Nu we het daar toch over hebben... wie is eigenlijk de belabberdste van het stel?

Inderdaad, de Rob Maas van het Sat?universum, bernardo. :heinz:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan