SuikerBrood
Well-known member
Het gat is gedicht. Ik kom je halen Mich
Toch kwamen jullie nog best terug..Zat er dik in, Hillegom is altijd een angstgegner. Valt amper te bespelen, die ploeg.
Gehoord in het Gelredome:2-11. Au.
Onze goede vorm van de laatste wedstrijden voor de winterstop is doorgezet. Na de winterstop gelijk flink scorend uit de startblokken gekomen met een 6-12 overwinning in de stadsderby op Het Kasteel. Bij rust stond het nog 4-4, maar in de tweede helft werd er flink gescoord. Altijd lekker, een monsterzege in een derby. Helemaal nu dit ons boven de streep krijgt.
Ah, een zege op Twente, da's mooi
Gehoord in het Gelredome:
Op naar Jong Cambuur met die prutser.
Toch kwamen jullie nog best terug..
Volgende keer maar weer de bollenboeren met fakkels en hooivorken een dreigende erehaag laten vormen... Behaal je toch je winst mee in de eerste helft...
KOPLOPER NU!!!!!
Na een 0-0 ruststand in de tweede helft over Vitesse heen gewalst met 3 juiste uitslagen. Maar als ik dan eerlijk mag hoor ik volgens mij geen 11 punten te hebben maar 10.
Je bakt er zelf ook vrij weinig van, zie gelijkenissen met Keizer. Zo wordt het weer geen titel in 020.
Nu we het daar toch over hebben... wie is eigenlijk de belabberdste van het stel?in de top 4 van coaches met de meeste goals (hetgeen natuurlijk het enige is waaraan je echt af kunt meten hoe goed of slecht iemand het doet)