Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Als Magikan zijn plicht doet mogen Satyr en Mario zelfs gewoon verliezen van ASWH en GUDOK.

Mooi dat de stand bijgewerkt is, jammer dat ik nu ook niet eerste sta.
Ook jammer dat we nu weer een oneven aantal coaches hebben. Iemand onder de meelezers nog zin om mee te gaan doen?
 

Reinoud

Well-known member
Abu, was een mooie match. Gelijk spel is wel verdient. Gun jou uiteraard weer van al het beste nu. Echter als coach kan ik het niet maken om aan iets anders te denken dan mijn eigen team.
 

Pascallovic

Well-known member
Abu, was een mooie match. Gelijk spel is wel verdient. Gun jou uiteraard weer van al het beste nu. Echter als coach kan ik het niet maken om aan iets anders te denken dan mijn eigen team.
Natuurlijk kan dat wel. Doe ik ook als ik tegen Ajax speel. Dan zet ik Ogbeche ook op doel.
 

banshee

Member
Aangezien het met SV Roggel de laatste jaren ook niet echt geweldig ging in de Hoofdklasse, en ik toch bijna in Duitsland woon, wil ik graag mijn favoriete club: DSC Wanne Eickel onder mijn hoede nemen...

Voor meer info: http://www.dsc-wanne.de/index.php

150px-DSC-WANNE-FUSSBALL.svg.png


Ik hoop niet da jullie nu denke.... wanne eikel...
 

Abubakari

Well-known member
Mij best. Sterker nog, met 17 PSV'ers zou ik (met de vloek die er op PSV en PSV'ers heerst in de Sat?kroket Eredivisie) altijd kampioen worden.
Maar voor de spanning is het beter als er ook wat niet PSV'ers mee doen, precies 3 PSV'ers zou ook niet handig zijn, weet je van te voren al welke 3 coaches er uit vliegen.
Dus doe maar niet. Al is die Satyr ook een halve PSV'er dus veel maakt het ook niet uit.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Programma voor de laatste ronde :

Eredivisie :
FC Twente - SC Heerenveen (De Groene Scout-SC Heerenveen)
Feyenoord - VVV Venlo (Susa-Maasveld)
NAC Breda - Ajax (Simon-Abubakari)
Willem II - Sparta Rotterdam (Pascallovic-fortuna1987)
ADO Den Haag - Heracles Almelo (Hankie-PES5)
FC Groningen - Vitesse (Kielse Rat-Bernardo)
FC Utrecht - Excelsior (Reinoud-Kralinger)
PEC Zwolle - PSV (FC Zwolle Ole-Banshee)
Roda JC - AZ (Jef400(Eresdege)-Marinos)
Hoofdklasse :
Leonidas (Mario)-EBOK (zwammy)
ASWH (Unregistere)-Delfstrahuizen (Satyr)
SV Hillegom (JMD) -VVA (Magikan)
 

Abubakari

Well-known member
Leuk man, elke week een topper spelen. Jammer dat zwammy niet bij NAC zit, had ik ook weer eens een makkie gehad. Nu weer vol aan de bak tegen mijn vbookie collega.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Het zit wel goed met het scorend vermogen dit seizoen, maar de verdediging is tot nu toe zwak gebleken. Daarom heb ik de week waarin er geen voetbal was gebruikt om de verdediging scherp en op elkaar ingespeeld te krijgen.
Ajax staat heeft dit seizoen onverwacht opeens scorend vermogen, maar met mijn spitsen in vorm ik heb vertrouwen in een goed resultaat voor de wedstrijd deze week.
 

Abubakari

Well-known member
Dat ze bij NAC niet verwacht hadden dat Ajax volop scorend vermogen heeft zegt genoeg over de manier waarop ze daar de boel volgen. Vanuit het buitenland.
Achterin koppie er weer bij houden, dan scoren we altijd wel genoeg voor 3 punten, maar da's logisch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan