Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marinos

Well-known member
Je eerste ingeving bij Heerenveen-Ajax was dan weer 3-0.:D

Erg prettig weekend zo. De topper bij Heerenveen gewonnen, AZ eindelijk eens verloren en dus is het gat nog maar 3 punten. Na 4 vette jaren met 3 kampioenschappen en een tweede plaats volgden vier magere jaren (waarvan 3 met Cambuur), nu dan maar weer 4 vette jaren met 3 kampioenschappen! De Ajax achterban is dik tevreden, meeste goals voor en op kampioenskoers. Lekker.
Snap ik wel dat ze tevreden zijn achter de ongenaakbare. Een kinderhand is snel gevuld.
 

Abubakari

Well-known member
De niet langer ongenaakbare wiens gebrek aan scorend vermogen hem vrij vlot de koppositie gaat kosten omdat hij al zijn 'weinig doelpunten tegen geluk' al na 7 ronden opgebruikt heeft bedoel je?

Hij ligt al klaar.
59d24576e4509-kampioen.png
 

fortuna1987

Well-known member
Verliezen van Ajax ook, toch? Ajax-Sparta is namelijk de volgende en "we" willen wel weer eens dat Ajax kampioen wordt.

Ik ga ervanuit dat Ajax met minimaal 10 punten verschil kampioen wordt, dus dan zijn die 6 verliespunten op een seizoen tegen Sparta niet cruciaal.
 

Abubakari

Well-known member
Ik moet een beetje om de spanning in de competitie denken als competitieleider, dus 10 punten voorsprong kan ik niet maken. Nou ja, dan mag jij dit weekend wel van mij winnen.
Gefeliciteerd.
Win ik volgend weekend wel weer.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Zo we gaan op dinsdag een teamuitje doen zonder tv in de buurt kunnen we tenminste dat geklungel van het nederlands elftal niet zien.
Dit als voorbereiding op de zware uitwedstrijd bij Feyenoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan