Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satyr

Administrator
Forumleiding
De gehele Hoofdklasse in de dubbele punten, als dat geen matchfixing is, weet ik het ook niet meer. Wij kregen iig een kratje Satekroketbier van ASWH om nog even 3 door te laten.
 

Mario

Well-known member
De gehele Hoofdklasse in de dubbele punten, als dat geen matchfixing is, weet ik het ook niet meer. Wij kregen iig een kratje Satekroketbier van ASWH om nog even 3 door te laten.

Op Sparta na had ik gewoon van iedereen gewonnen in de Eredivisie afgelopen weekend :heinz: ... hoezo vbookie?
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Volgens mij zijn dit nu de standen :

Eredivisie
1VVV VenloMaasveld2-619-13
2FC GroningenKielse Rat2-617-11
3AZMarinos2-617-15
4Willem IIPascallovic2-419-14
5FeyenoordSusa2-418-13
6ADO Den HaagHankie2-319-18
7PEC ZwolleFC Zwolle Ole2-318-16
8Sparta Rotterdamfortuna19872-316-18
9VitesseBernardo2-315-13
10Heracles AlmeloPES52-315-17
11AjaxAbubakari2-314-15
12NAC BredaSimon2-313-12
13Roda JCJef4002-312-15
14FC TwenteDe Groene Scout2-116-18
15ExcelsiorKralinger2-114-19
16SC HeerenveenSC Heerenveen2-014-17
17FC UtrechtReinoud2-013-20
18PSVBanshee2-09-14
Hoofdklasse
1DelfstrahuizenSatyr2-421-15
2SV HillegomJMD2-419-14
3LeonidasMario2-317-14
4ASWHUnregistere2-314-19
5VVAMagikan2-116-21
6EBOKzwammy2-113-17
 

Abubakari

Well-known member
VVV-Ajax is volgende week dus de eerste tegen de tweede koploper. Daar de draad maar weer oppakken en VVV terug op aarde brengen.

Ik ben trouwens wel ver gezakt. Terwijl ik vorige week de beste score had en deze week net zo veel scoorde. Had ik geweten dat dat niet genoeg was dan had ik er wel meer gemaakt. Maar ja, dit was zo'n ronde waarin Satyr de beste is, dan weet je het wel.

Dit is trouwens het programma voor de hoofdklasse. Satyr blijft nog wel even koploper zie ik.

Week #3
Delfstrahuizen (Satyr)-GUDOK (zwammy)
SV Hillegom (JMD) -Leonidas (Mario)
ASWH (Unregistere)-VVA (Magikan)
 

zwammy

Well-known member
Och och. Hedde m weer. 1 doelpunt minder dan de tovenaar en dan zet ik nog standaard NAC op winst. wat me nu toevallig 6 punten scheelt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En dan die kerel uit de Knipe. Eindelijk trainer van Heerenveen, gooit hij er met de pet naar.
 

Unregistere

Well-known member
Jammer hoor. Reis je dat hele eind naar Delfstrahuizen, kom je op zich prima voor de dag, maar sta je toch met lege handen. Dat zijn toch de wetten van de hoofdklasse, waarmee we nog moeten leren omgaan.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Jammer hoor. Reis je dat hele eind naar Delfstrahuizen, kom je op zich prima voor de dag, maar sta je toch met lege handen. Dat zijn toch de wetten van de hoofdklasse, waarmee we nog moeten leren omgaan.

En, hoe was de 'thee' in de rust :rumcolaa:
 

Mario

Well-known member
Jammer hoor. Reis je dat hele eind naar Delfstrahuizen, kom je op zich prima voor de dag, maar sta je toch met lege handen. Dat zijn toch de wetten van de hoofdklasse, waarmee we nog moeten leren omgaan.

Die oorverdovende herrie in de kleedkamer van het uitspelende team helpt natuurlijk ook niet mee voor de concentratie.
 

Abubakari

Well-known member
GEEN ONDERZOEK NAAR GANG VAN ZAKEN BIJ DELFSTRAHUIZEN-ASWH

Er gaat geen onderzoek ingesteld worden naar de gang van zaken bij delfstrahuizen-ASWH Hoewel alles wijst op onverantwoord dopinggebruik bij de Friezen wil Sat? president de Vries niks weten van een onderzoek. "Dat is Satyr he, die heeft elk jaar een paar van zulke idiote uitschieters, dikke pech dat je hem net in zo'n weekend treft". Dat er iets in de thee zat bij ASWH en dat de jongens van Delfstrahuizen wel heel erg fit leken en zelfs tijdens de wedstrijd nog pillen liepen te slikken doet de Vries af als onzin. Hij vroeg de heren van de pers wel of ze even aan Satyr door wilden geven dat de zending gearriveerd was. Wat hij daarmee bedoelde wilde hij niet kwijt.
 

JMD

Well-known member
Hoppa. Hoogste score van de week.

De jongens hebben een bezoek gebracht aan de snackbar, heb ze getrakteerd op Satekroketten, dat hebben ze wel verdiend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan