Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Groene Scout

Well-known member
Wow, wat een spannend competitie-slot. Komt er nu op aan wie het beste met de spanning om kan gaan.
Ontspanning lijkt mij het beste; ik geef de groep een hele week vrij. Voetballen verleer je niet.

fortuna1987

Well-known member
Weer een klinkende overwinning voor Willem II, volgende week in de topper Utrecht achter ons laten en weer een plekje omhoog klimmen.

Wezeper88

Member
Terechte thuisnederlaag geleden. Als het de komende weekend zo doorgaat wordt het gewoon degradatie. Wat hebben de spelers mij zwaar teleurgesteld.

banshee

Member
Helaas, degradatie is een feit... Ik heb me kranig proberen te verweren, maar het is niet gelukt dit seizoen.
Heracles mag na volgende week aan de slag met een nieuwe trainer. Ik ga het een stapje lager proberen, bij SV Roggel.

Abubakari

Well-known member
Wat waren eigenlijk de uitslagen in de Eredivisie? Die zie ik precies nergens staan...
:hsv:
Ge zijt een mooie meneer. Tegen mij er 8 binnen trappen en dan het weekend er op maar 4 keer "BINNEN" roepen.

De standen en uitslagen staan ook altijd in het standen & uitslagen topic in geval ik iets in dit topic vergeet te zetten. Zoals dit weekends uitslagen.
Standen & Uitslagen Topic (Lekker & Gezond KLIK)

SC Cambuur - FC Utrecht (Abu-Simon) 6-6
Heracles Almelo - AZ (Banshee-Maasveld) 4-6
Roda JC - FC Twente (Satyr-GA Kampen) 6-11
Willem II - De Graafschap (f1987-zwammy) 9-3
Vitesse - SC Heerenveen (W88-PES5) 5-7
FC Groningen - Ajax (KR-Marinos) 4-4
Excelsior - ADO Den Haag (Kralinger-Magikan) 3-8
PEC Zwolle - Feyenoord (SCH-Fabian) 7-4
NEC - PSV (Nik-JMD) 3-5

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Wat een drama-periode... De nieuwe trainer staat een flinke klus te wachten om iets van dit zooitje ongeregeld te maken.

Er is natuurlijk nog een kans, al ik komende speelronde alle 9 wedstrijden volledig correct voorspel kan ik wellicht er nog in blijven. Dat is ongeveer net zo waarschijnlijk als de kans dat Abu Heerenveen-supporter wordt.

PES5

Administrator
Forumleiding
Abu is stiekem ook Heerenveenfan. Heb 'm zelf zien zitten op de tribune.

Daarover gesproken. Ajax of Groningen Abu?

SC Heerenveen

Well-known member
Mooie winstpartij tegen het kwakkelende Feyenoord. Nu hopen dat ik genoeg doelpunten maak komende ronde.
Liever een 10-9 nederlaag dan een 4-3 winst nu.

Abubakari

Well-known member
Abu is stiekem ook Heerenveenfan. Heb 'm zelf zien zitten op de tribune.

Daarover gesproken. Ajax of Groningen Abu?

Jij bent voor Ajax, ik heb zelf gelezen dat je laatst in de Arena zat.

Cambuur is komend seizoen voor Bernardo. Ik ga terug naar Ajax. Drie seizoenen Cambuur is en was leuk, maar ik wil wel weer eens kampioen worden. Met Ajax.

FC Zwolle Ole

Well-known member
Jij bent voor Ajax, ik heb zelf gelezen dat je laatst in de Arena zat.

Cambuur is komend seizoen voor Bernardo. Ik ga terug naar Ajax. Drie seizoenen Cambuur is en was leuk, maar ik wil wel weer eens kampioen worden. Met Ajax.

Hoe kan hij Cambuur krijgen zonder eerst de hoofdklasse te doen ?

Ik weet dat jijzelf alle regels maakt maar ik begrijp dit niet zo goed.

Abubakari

Well-known member
Ik denk dus niet dat hij volgend seizoen nog met Cambuur in de eredivisie zou kunnen spelen, kortom, mocht hij ?berhaupt mee gaan doen kan hij in de hoofdklasse met Cambuur spelen was mijn pessimistische verwachting.
Was een soort van grapje.

FC Zwolle Ole

Well-known member
Ik denk dus niet dat hij volgend seizoen nog met Cambuur in de eredivisie zou kunnen spelen, kortom, mocht hij ?berhaupt mee gaan doen kan hij in de hoofdklasse met Cambuur spelen was mijn pessimistische verwachting.
Was een soort van grapje.[/QUOTE

Prima ben op mijn werk dus had het nog niet zo bekeken. :jerry:

PES5

Administrator
Forumleiding
Was een soort van grapje.

:duim:

FC Twente zit weer in de lift met een mooie op en neer beweging.

6. FC Groningen 23-35 157-154
7. NEC 23-36 153-139

Horen deze twee teams niet andersom te staan?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan