Bestaat niet meer
Well-known member
Abu Hankie heeft gewonnen met zijn Krimpense boys van VDZ 6-5.
Daarnaast is de stand niet gesorteerd, VSV hoort inmiddels toch wel wat hoger te staan.
Abu Hankie heeft gewonnen met zijn Krimpense boys van VDZ 6-5.
Hankie wint hier nooit weer een wedstrijd. Punt uit.Abu Hankie heeft gewonnen met zijn Krimpense boys van VDZ 6-5.
Oh, ik dacht dat ik klaar was. Fix ik dat ook nog even.Daarnaast is de stand niet gesorteerd, VSV hoort inmiddels toch wel wat hoger te staan.
Hop en volgende week promoveren!!Hankie wint hier nooit weer een wedstrijd. Punt uit.
Oh, ik dacht dat ik klaar was. Fix ik dat ook nog even.
:hsv:Wat waren eigenlijk de uitslagen in de Eredivisie? Die zie ik precies nergens staan...
Abu is stiekem ook Heerenveenfan. Heb 'm zelf zien zitten op de tribune.
Daarover gesproken. Ajax of Groningen Abu?
Jij bent voor Ajax, ik heb zelf gelezen dat je laatst in de Arena zat.
Cambuur is komend seizoen voor Bernardo. Ik ga terug naar Ajax. Drie seizoenen Cambuur is en was leuk, maar ik wil wel weer eens kampioen worden. Met Ajax.
Ik denk dus niet dat hij volgend seizoen nog met Cambuur in de eredivisie zou kunnen spelen, kortom, mocht hij ?berhaupt mee gaan doen kan hij in de hoofdklasse met Cambuur spelen was mijn pessimistische verwachting.
Was een soort van grapje.[/QUOTE
Prima ben op mijn werk dus had het nog niet zo bekeken. :jerry:
Ik denk dus niet dat hij volgend seizoen nog met Cambuur in de eredivisie zou kunnen spelen, kortom, mocht hij ?berhaupt mee gaan doen kan hij in de hoofdklasse met Cambuur spelen was mijn pessimistische verwachting.
Was een soort van grapje.