banshee
Member
FC Utrecht komt zeer sterk terug van een achterstand bij rust en verslaat Heracles met 10-6
:sad: the story of my life...
FC Utrecht komt zeer sterk terug van een achterstand bij rust en verslaat Heracles met 10-6
Sterker nog, Andre pakt 3 punten bij PEC-Ajax en wint met 10-8 van jou.Shit dacht dat ik Utrecht op winst had staan. Kost me de overwinning, nu blijven we op 8-8 steken.
Kralinger denkt vanuit Engeland een club te kunnen runnen. Op afstand kan dat niet joh!
Ik begin alvast. KUT!Ik zou gewoon NAC toelaten in de eredivisie Abu, dan komen de fans ook wel terug :duim:
Het is niet fijn hoor om op het trainerskerkhof in Arnhem terecht te komen, kan ik uit ervaring zeggen.Normaal zou ik direct toehappen en zeggen doe mij die plek van Wezeper dan maar.
Maar ja, die zit bij Vitesse, daar wil natuurlijk niemand naar toe.
Dan maar via de normale regels de promotie afdwingen.
Praatjes genoeg.Anders ga ik wel bij NAC de boel regelen. Heb nog wat lijken liggen die ik daar in de kast kan stoppen.
Het lukt hem niet om de ene Special te elimineren dus hij gaat vrolijk door naar de tweede. Misschien moet hij al die energie eens in zijn team steken. Had hij nu misschien nog in de Eredivisie gezeten.Praatjes genoeg.
De tweede special kan hoe goed ie ook is nooit 2 ploegen trainen, want dan hebben we 2 kampioenen. Dan neem ik wel een van zijn ploegen. Mag van mij ook de Graafschap zijn hoor.Het lukt hem niet om de ene Special te elimineren dus hij gaat vrolijk door naar de tweede. Misschien moet hij al die energie eens in zijn team steken. Had hij nu misschien nog in de Eredivisie gezeten.