SC Heerenveen
Well-known member
Houd dat bedroevende niveau nog maar een week vast, haha.Dit gaan nog een zware drie weken worden als we dit bedroevende niveau blijven aanhouden. Elke wedstijd is een finale vanaf nu.
Houd dat bedroevende niveau nog maar een week vast, haha.Dit gaan nog een zware drie weken worden als we dit bedroevende niveau blijven aanhouden. Elke wedstijd is een finale vanaf nu.
hmmm, 2 punten. Dat is toch ook knap.
Zo, een 3-6 voorsprong bij rust in Nijmegen. Mooie eerste helft, nu nog vasthouden voor de tweede helft!
Verdorie geef je de kampioen vooraf een fraaie bos bloemen, draaien ze alsnog volle bak.
PEC Zwolle bij rust op een mooie voorsprong tegen Heracles Almelo 7-3
Vorige week de beste score en nu op de laagste score, het kan snel verkeren. Beetje pech ook met de late AZ goal. Hoe dan ook geven we nog niet op en blijven we er voor vechten.
Donkere wolken pakken zich samen boven Almelo.
Ajax staat anders wel voor, alleen 2-2 bij PSV-Ajax kost Ajax nog de zege. En dat heb ik dan weer aan Feyenoord (en Vitesse) te danken. 0-2, dat dacht ik al.Kansloos weekend, alleen winst van Ajax kan mij nog een punt redden volgens mij. Al zie ik dat liever niet gebeuren, dus dan maar een nederlaag!:duim: