Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Zes treffers voor Utrecht. Ziet er goed uit! Mocht ook wel gezien het feit we onder de streep stonden.

Dus Ajax haalt weer eens het beste bij Utrecht naar boven? Nou ja, beter hier dan in het echt. Ik had -voor het eerst in 8 jaar- Ajax maar eens niet op winst gezet uit bij utrecht. Prompt wint Ajax. En volgens mij heeft Reinoud daarmee de zege binnen. Gefeliciteerd dan maar. Met beide zeges. :D
 

JMD

Well-known member
Utrecht - Ajax werd zoals je kon verwachten 0-1, dus mooi een driepunter voor sv Hillegom.
 

banshee

Member
Deze nederlaag kan ik gelukkig relativeren.... VVV heeft vandaag de Limburgse derby tegen de Sjengen gewonnen !!!
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Excelsior - Go Ahead Eagles is 6-2 geworden. Weer een mooie overwinning. Dat na 10 minuten pas opkomen gaat ons goed af de laatste tijd...
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
de no 1 wint de nummers 2 , 3 en 4 verliezen.
de Eindstanden :

Eredivisie :
VVV - Heracles Almelo (Maasveld-fortuna1987) 7-9
AZ - Sparta Rotterdam (Hankie-Simon) 9-14
Feyenoord - Willem II (Susa-Pascallovic) 7-3
ADO Den Haag - PEC Zwolle (Banshee-FC Zwolle Ole) 6-10
FC Groningen - Vitesse (Kielse Rat-Wezeper88) 10-5
FC Utrecht - Ajax (Reinoud-Abubakari) 9-5
NEC - Roda JC (zwammy-Satyr) 9-7
Excelsior - Go Ahead Eagles (Kralinger-SC Heerenveen) 6-2
PSV - SC Heerenveen (Magikan-PES5) 4-6
Hoofdklasse :
AVV Swift (Jef400) - SVZ (Andre) 5-9
MKV'29 (Bernardo) - Go Ahead Kampen 6-8
Leonidas (Mario) - KVV Losser (de Groene Scout) 6-11
Sporting Andijk (Marinos) - SV Hillegom (JMD) 6-9
 

Abubakari

Well-known member
Bedankt Abu. Had deze overwinning hard nodig, anders hadden we het uiteraard anders opgelost.

Ik had het -heel eerlijk gezegd- ook liever anders opgelost. Zijn weer 3 dure punten die ik laat liggen in de achtervolging op Excelsior.
Maar goed, jou gun ik wel 3 punten, daar gaat het niet om. Maar wat mij betreft had je vorige en volgende week 3 punten gepakt en nu even niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan