Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

FC Zwolle Ole

Well-known member
we zakken nu helemaal door de ondergrens met dit team niets te zoeken in het abuwalhalla.
Snel vergeten en dan komende twee weekeinden de knop maar omdraaien.
 

zwammy

Well-known member
Haha uiteraard mist Ajax een pingel, 2-0 is verlies. 3-0 is winst. Oei ben al bijna benieuwd wat de uitslag wordt.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Eindstanden :

Eredivisie :
Heracles Almelo - NEC (fortuna1987-zwammy) 8-6
Go Ahead Eagles - SC Heerenveen(SC Heerenveen-PES5) 4-6
Roda JC - PSV (Satyr-Magikan) 3-10
Excelsior - AZ (Kralinger-Hankie) 8-6
Vitesse - PEC Zwolle (Wezeper88-FC Zwolle Ole) 8-4
ADO Den Haag - FC Utrecht (banshee-Reinoud) 7-6
Feyenoord - Sparta Rotterdam (Susa-Simon) 7-10
Willem II - VVV Venlo (Pascallovic-Maasveld) 4-6
Ajax - FC Groningen (Abubakari-Kielse Rat) 6-6 (Kielse Rat matst dus niets)
Hoofdklasse :
SV Hillegom (JMD) - SVZ (Andre) 6-13
KVV Losser (de Groene Scout) - MKV'29 (Bernardo) 10-5
AVV Swift (Jef400) - Go Ahead Kampen 8-8
Leonidas (Mario) - Sporting Andijk (Marinos) 8-9
 

Abubakari

Well-known member
3-2 bij Ajax-Groningen. Gelukkig scoorde Vitesse nog laat, anders had het 5-2 gestaan.

Helaas, die totaal onnodige treffer kost me de zege. Al had ik ook gewoon 2-0 bij Ajax-Gro in kunnen vullen (dat is tenslotte de vaste uitslag bij dat duel) of Utrecht op winst kunnen zetten bij ADO. Maar eigenlijk mag ik blij zijn dat ik niet verlies, want ik had Twente eerst op winst en een gelijkspel bij VIT-PEC, twee keer goed gewisseld dus anders had ik verloren.
Ik zie dat nummers 2 & 3 verloren hebben, zoals mijn leermeester vroeger al zei "As je niet ken winne moet je zorge dat je niet verliest".
 

Kielse Rat

Well-known member
Helaas, die totaal onnodige treffer kost me de zege. Al had ik ook gewoon 2-0 bij Ajax-Gro in kunnen vullen (dat is tenslotte de vaste uitslag bij dat duel) of Utrecht op winst kunnen zetten bij ADO. Maar eigenlijk mag ik blij zijn dat ik niet verlies, want ik had Twente eerst op winst en een gelijkspel bij VIT-PEC, twee keer goed gewisseld dus anders had ik verloren.
Ik zie dat nummers 2 & 3 verloren hebben, zoals mijn leermeester vroeger al zei "As je niet ken winne moet je zorge dat je niet verliest".

Kijk, jij blij met een gelijkspel, ik ook. Soms kan het leven toch simpel zijn! :proost:
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Die gemiste strafschop van Ajax kost mij 4 punten, maar gelukkig stond ik al ver genoeg voor. Al had 5-12 een stuk mooier gestaan als uitslag dan 7-10
 

banshee

Member
Sow, dat is met de hakken over de sloot. Het hele weekend achter gestaan en in de laatste wedstrijd een driepunter pakken die me een 7-6 overwinning bezorgd.

Danke Ajax :)
 

JMD

Well-known member
Tegen de topscorer van de week gespeeld, maar zelf ook verreweg niet genoeg gescoord... Jammer. Volgende week opnieuw proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan