Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Tsjongejonge, 6 uit 2, nog even en ik moet me opgeven voor vrijwillige degradatie naar de Zaterdaghoofdklasse B
 

Kielse Rat

Well-known member
Ons vormpeil is voorlopig een mooie parabool. Gelukkig houden we er deze week nog een punt aan over. Volgende week moet het weer beter!
 

Reinoud

Well-known member
Goed verhaal Abu, lekker kort ook ;)

PES gefeliciteerd, verdiende overwinning. Zeer matige prestatie van Utrecht.
 

Abubakari

Well-known member
Na twee rondes nog maar twee clubs met de maximale score, een Fries en een Ajacied. Alles wijst er dus op dat de kampioen een Friese Ajacied gaat worden. Zal die Friese Ajacied wel wat meer moeten gaan scoren want op dit moment heeft ie op Sparta na het minste aantal goals voor. Maar goed, volgende week (alweer!) tegen de koploper, Willem II, dat is Pascallovic en die is voor Ajax dus die wil niet eens van mij winnen.

Onderaan ook nog twee coaches met 0 punten. Een Groene Scout en een Rood Witte Simon.

1. Roda JC 2-6 17-11
2. Willem II 2-6 12-10
3. PEC Zwolle 2-4 17-12
4. FC Groningen 2-4 15-10
5. Vitesse 2-3 16-15
6. Feyenoord 2-3 14-16
7. ADO 2-3 14-14
8. AZ 2-3 12-12
9. PSV 2-3 12-12
10 Heerenveen 2-3 11-10
11 FC Utrecht 2-3 10-11
12 Ajax 2-3 9-10
13 NEC 2-2 14-14
14 Excelsior 2-2 13-13
15 VVV Venlo 2-1 14-15
------------------------------
16 Go Ahead Eagles 2-1 11-13
17 Sparta 2-0 8-14
18 Heracles 2-0 10-15


In de Hoofdklasse zijn er nog drie met de volle mep. Mario weet niet wat hem overkomt, de zeven magere jaren zijn voorbij! Fortuna & Magikan staan ook nog op de maximale score.
Prume, Kampen & Hankie staan nog op nul en Bernardo doet Cambuur na met 1 uit 2. SVZ staat in de middenmoot met 4 uit 2.

1. VVA (Magikan) 2-6 19-13
2. Leonidas (Mario) 2-6 15-8
3. Sittardia (fortuna 1987) 2-6 15-10
----------------------------------------
4. SVZ (Andre) 2-4 9-8
5. MKV'29 (Bernardo) 2-1 8-11
6. OWIOS (Prume) 2-0 12-20
7. Go Ahead Kampen 2-0 10-13
8. DCV Krimpen (Hankie) 2-0 9-14

Volgende week een topper, de nummers 1 & 2 tegen elkaar.
Week #3
OWIOS (Prume) -SVZ (Andre)
DCV Krimpen (Hankie) - Sittardia (fortuna 1987)
MKV'29 (Bernardo) - Go Ahead Kampen
VVA (Magikan) -Leonidas (Mario)
 

De Groene Scout

Well-known member
Onderaan ook nog twee coaches met 0 punten. Een Groene Scout en een Rood Witte Simon.

Dat zal ook nog wel even zo blijven. De klik is er niet met de groep, laat staan de acceptatie door de supporters. Even deze serie uitballen en dan maar weer rustig terug naar de amateurs. Ik denk dat soms een stapje terug beter is om er vervolgens weer 5 vooruit te zetten.
 

banshee

Member
Zoals ik al dacht... Tegen iedere willekeurige andere eredivisionist zou ik minimaal 1 punt hebben gehaald, maar ik moest zonodig tegen de hoogst scorende ploeg van deze speelronde :hsv:

Oeps, fcZ over het hoofd gezien (edit)

Volgende keer misschien andersom ...

Gefeliciteerd Wezeper.
 

Reinoud

Well-known member
Roerige week bij Utrecht. Ramselaar had een dusdanige indruk gemaakt in de eerste wedstrijd dat PSV hem heeft overgenomen. Hoop verder dat ik mijn ploeg voldoende klaar heb gestoomd voor dit weekend. Zelf een trainingsweekend, nu even vervelend maar later in het seizoen gaan we dat zeker profijt uit halen.
 

Susa

New member
:Een groet uit Griekenland voor jullie. Ik heb hier eergisteren nog een souvlaki kroketje veroberd met Nikos Anastopulos de oudere Ajaxieden hier kennen hem waarschijnlijk nog wel als de beul van Athene. Saravakos kwam ook nog effen langs ze hebben me wat spelers aangeboden.

Cheers:rumcolaa:
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Altijd doen. Of ben jij ook zo'n Siem de Jong Ajacied? Ik heb in mijn Cambuur jaren de punten ook netjes aan Ajax gelaten, je bent Ajacied of je bent het niet.

Okay, ik doneerde de punten aan heel veel clubs in mijn Cambuur periode, maar daar wil ik het liever niet meer over hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan