Tegenstander Ajax speelt onder de nieuwe trainer Abubakari met 5 verdedigers, maar desondanks krijgen ze heel veel doelpunten tegen, dus wij zijn vol goede moed dat de punten in Rotterdam zullen blijven.
Zorg je er dit keer dan wel voor dat je frituurvet is ververst en warm genoeg is?Waar heb jij het nou weer over? We hebben geen enkele oefenwedstrijd gespeeld, dus ook nog geen enkele treffer tegen, daarnaast speel ik gewoon 3-4-3. Ik zou je (Groene?) scout maar gelijk ontslaan.
Ik verwacht trouwens dat Sparta-Ajax een topper zal blijken te zijn, de nummer 2 tegen de uiteindelijke nummer 1. Gelijk de eerste klap maar even uitdelen, die is een doos kroketten waard.
Zorg je er dit keer dan wel voor dat je frituurvet is ververst en warm genoeg is?
De vorige keer waren je kroketten zwart van buiten en nog bevroren van binnen.
Ben je al wakker?De selectie van Excelsior lag nog op het strand vandaag, toch maar even van het strand geplukt om de eerste training te beginnen. Die korte voorbereiding moet lukken, want we beginnen met een paar makkies.
Je hebt het team dus inderdaad op het juiste spoor.In Groningen voorlopig een koude douche voor Susa..