Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Sparta terug in het Sat? Universum, binnenkort maar eens in mijn sat? archieven kijken of ik FR-Joris' kunststukje van het Sparta embleem terug kan vinden. Op internet kon ik hem niet vinden. Wat mij betreft ??n van de mooiste Sat? Emblemen.
 

Abubakari

Well-known member
Zo mooi dat je hem niet meer kan vinden. Zet die van NAC maar alvast klaar luie donder.

Niet op internet, maar vast wel op mijn externe harde schijf met opgeslagen Sat?producten.

NAC speelt komend seizoen in de hoofdklasse als jij niet wat vaker scoort. De eredivisie halen ze vast niet.
 

Abubakari

Well-known member
Het is bij jou eerder andersom, 20x 2 scoren.


En dan tegen mij opeens 8x scoren. Gij ken het kortom wel vergeten met NAC in de eredivisie in het komende seizoen.
 

Abubakari

Well-known member
Sparta terug in het Sat? Universum, binnenkort maar eens in mijn sat? archieven kijken of ik FR-Joris' kunststukje van het Sparta embleem terug kan vinden. Op internet kon ik hem niet vinden. Wat mij betreft ??n van de mooiste Sat? Emblemen.
Niet op internet, maar vast wel op mijn externe harde schijf met opgeslagen Sat?producten.

En daar is ie al!
570f9c314470f-SPARTA.jpg
 

Marinos

Well-known member
Hahaha top! :duim: Als Volendam het niet gaat redden in de nacompetitie wil ik wel naar de enige echte club van Rotterdam.
 

Abubakari

Well-known member
Nog wat bijzondere relikwi?n, zoals het zwammy introductie shirt en het PES5 kampioensshirt, het Sat? Ajax fanshirt, de Abu is Kampioen met Ajax herinneringsbeker en het Sat?kroketten Lekker & Gezond Eredivisie Competitie T Shirt (volgens mij is dat Satyr toen hij nog lang haar had).

570fa1103aba2-designallCAE2RSIG.jpg

570fa13797335-designallCAGPW8K1.jpg

570fa15e60ad5-designallCA8TSPCX.jpg

570fa1b1d394f-designallCAXQWXEY.jpg

570fa1cab30ae-designallCABLN7GB.jpg


En Magikan moet beter zijn best doen bij ADO!
570fa314e59bc-ado.png
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Je hebt het kampioensshirt zelf alvast even aangetrokken zie ik. Mooi werk Abu!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan