Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ja, heel toevallig was de manager van Ajax zover op achterstand qua doelpunten, dat hij bijna zeker was van degradatie. Dus kreeg hij 10 doelpunten cadeau. De Graafschap lijkt het slachtoffer te worden.
 

Pascallovic

Well-known member
Ja, heel toevallig was de manager van Ajax zover op achterstand qua doelpunten, dat hij bijna zeker was van degradatie. Dus kreeg hij 10 doelpunten cadeau. De Graafschap lijkt het slachtoffer te worden.
Je hebt het over de manager van Vitesse neem ik aan? De manager van Ajax heeft niks cadeau gehad. Van de manager van Vitesse was namelijk geen score te berekenen, waardoor er een gemiddelde werd genomen. Toen was ik zo collegiaal om op te merken dat ie met dat gemiddelde nagenoeg zeker van degradatie was, zelfs wanneer ie niet bij de onderste 3 zou eindigen.
 
Laatst bewerkt:
Ja, heel toevallig was de manager van Ajax zover op achterstand qua doelpunten, dat hij bijna zeker was van degradatie. Dus kreeg hij 10 doelpunten cadeau. De Graafschap lijkt het slachtoffer te worden.

Als je de beste wil zijn moet je gewoon goed voorspellen, dan is 10 doelpunten meer of minder niet belangrijk :D

FC Twente gaat lekker!!!! De kroketten van kwekkeboom doen hun werk!!!
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Vitesse, Feyenoord, Ajax, dat gedoe in de middenmoot boeit niemand. Iemand heeft gratis punten gehad en Ajax bakt er niks van. Feit
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik schrik hier wel van als hoofdklasse coach. Als dat er in de hoogste sat?-kroketten klasse zo aan toe gaat (met omkoping en gratis doelpunten) dan denk ik dat ik helemaal niet oven sta voor een eventuele promotie. Het moet natuurlijk wel leuk en sportief blijven. Hoe zit het overigens met de fair play cup op dit moment? Sta ik daar nog altijd ver bovenaan?
 

Maasveld

Well-known member
Ik schrik hier wel van als hoofdklasse coach. Als dat er in de hoogste sat?-kroketten klasse zo aan toe gaat (met omkoping en gratis doelpunten) dan denk ik dat ik helemaal niet oven sta voor een eventuele promotie. Het moet natuurlijk wel leuk en sportief blijven. Hoe zit het overigens met de fair play cup op dit moment? Sta ik daar nog altijd ver bovenaan?
Dat de oud-trainer van Twente het over fair-play gaat hebben...
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Jij komt uit het achterland van FC Twente, dus die Fair Play Cup kun je sowieso al op je buik schrijven.
 

De Groene Scout

Well-known member
Hoho, met de financi?le wantoestanden van FC Twente wil ik niet geassocieerd worden. Ik ben bij FC Twente groot geworden door mijn attractieve speelwijze en sportieve prestaties op het veld. Wat er allemaal achter mijn rug om met de boekhouding gebeurde staat ver van mij af.
 

Hankie

Well-known member
Ja, heel toevallig was de manager van Ajax zover op achterstand qua doelpunten, dat hij bijna zeker was van degradatie. Dus kreeg hij 10 doelpunten cadeau. De Graafschap lijkt het slachtoffer te worden.
Hey hou eens op ouwe hippie.
 

Abubakari

Well-known member
Als die hippie er wat op tegen had dat Hankie, omdat hij de eerste 10 rondes gemist had, gecompenseerd is met het gemiddelde van zijn score van ronde 11 t/m 24 had ie dat gelijk moeten zeggen en niet weken later nog eens aan moeten komen kakken.


Marinos zei:
Abu, stel nu, God behoede het, dat satyr kampioen wordt met de minste goals voor. Wat dan?
Die wordt nu dus sowieso geen kampioen meer.
Net zoals de Groene Scout niet promoveert. :devil:
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik laat de titel aan PES, dat is wel het minste wat ik kan doen na die scheepslading sat?kroketten voor de bedrijfskantine :heinz:
 

Marinos

Well-known member
Nou, een hoop ellende en beerputten die open gaan hier in het Sate Walhalla. Heeft Fabian dan net optijd een zinkend schip verlaten? Of is het juist nu tijd voor schoon schip?

Tot de grote schoonmaak achter de rug Is wens ik me enkel nog met de titel van de Hoofdklasse bezig te houden. Ik neem aan dat na die schoonmaak ook zwammy weer op 1 staat in de eredivisie.

Bij deze neem ik dan ook ontslag als Bondscoach van Duitsland voor het komende SateK. Vanaf einde SateK, begin nieuwe seizoen zal ik weer vooraan staan om de titel in de Eredivisie te pakken.
 

Abubakari

Well-known member
Nou, een hoop ellende en beerputten die open gaan hier in het Sate Walhalla. Heeft Fabian dan net optijd een zinkend schip verlaten? Of is het juist nu tijd voor schoon schip?
Beerputten? Ellende?


Los van de achterstand in wedstrijdpunten moet Hankie ook nog 20 doelpunten goedmaken in 10 wedstrijden. Dat gaat hem niet zomaar lukken.

Mee eens dat ziet er niet lekker uit voor Hankie. Wellicht dat Abubakari hier iets aan kan fixen:duim:

Hankie staat inderdaad wel voor een hele zware klus op deze manier. Als niemand er bezwaar tegen heeft verhoog ik zijn aantal treffers voor (Hankie is pas in ronde 10 ingestroomd en komt er qua gemiddelde wel heel bekaaid af zo) naar 2 minder dan de laagst scorende.
Het leek mij een eerlijke oplossing, anders was Hankie gelijk alweer zo goed als gedegradeerd. Ik heb nog gevraagd of iemand er bezwaar tegen had.

Bij deze neem ik dan ook ontslag als Bondscoach van Duitsland voor het komende SateK.
Dat had je al gedaan.
Overigens laat ik het Sat?K aan jou, ik heb dan een sabbatical van 3 weken in Sri Lanka.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Mooi, Satyr en consorten zijn weer uitgeneuzeld? Kunnen we weer verder met belangrijker zaken.

Dat Johan ook een liefhebber van het Lekkere & Gezonde Voedsel was.
56f527ac99210-Cruijff_kroket.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan