Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian

Active member
Ik meld me af voor de sat?kroketten. Vorige week was het voorspellen mij ontschoten, omdat ik (sorry) met belangrijkere zaken bezig ben. Maar ik zal niet meer dagelijks of zelfs wekelijks op het forum meer aanwezig zijn, dus heeft het ook geen nut om me met spelletjes bezig te houden.

Degene die Feyenoord overneemt, succes! En Abu, bedankt voor de jaren aan lol en de goede organisatie.
 

Abubakari

Well-known member
Dat vind ik jammer Fabian. Ik wens je oprecht veel succes of sterkte (of wat dan ook) met de belangrijker zaken die je bezig houden.
Over/op wat nu en hoe het gat op te vullen kom ik later wel terug.
 

Marinos

Well-known member
Hmm zonde dat je nu stopt en niet het seizoen af maakt. Wel weer typerend voor een Feyenoorder in vrije val.

Zonder geintjes, succes danwel sterkte inderdaad en jammer dat je er mee stopt man.
 

Abubakari

Well-known member
Tsja, het is natuurlijk wel groot nieuws, Sat? International maakte er voorpaginanieuws van...



ROTTERDAM - Fabian vertrekt bij Feyenoord.

Fabian is opgestapt als trainer van Feyenoord. Dat heeft hij vrijdag tijdens een persconferentie in De Kuip bekendgemaakt.

3.jpg


Fabian sprak donderdag in De Kuip bij zijn 'vrijwillige' afscheid van Feyenoord van een emotioneel moment. "Ik ben er trots op dat ik vier jaar trainer van deze club ben geweest. Ik heb mijn ziel en zaligheid in Feyenoord gestoken. Ik ben een ervaring rijker en een illusie armer. Maar ik ben door de voordeur gekomen en ga weer door de voordeur weg. Daar hecht ik waarde aan", keek de oud schaatser terug op zijn periode in de Maasstad.

"Mijn gevoel geeft aan dat ik niet meer voor honderd procent gemotiveerd ben om deze ploeg te behoeden voor degradatie", verklaarde de oefenmeester zijn ontslag.

De positie van Fabian stond bij Feyenoord al enige tijd ter discussie. De Rotterdamse ploeg haalde uit de laatste veertien duels slechts drie punten. De wedstrijden tegen FC Cambuur (10-7), Utrecht (8-3) en Roda JC (5-12) leverden zware nederlagen op. De thuiswedstrijd tegen Marinos eindigde in een schamel gelijkspel (6-6).

Afkoopsom

cid37234_GuusMeeuwis980x480.jpg


Het ontslag van Fabian kost Feyenoord vrijwel niets. De trainer stapte vrijdag in De Kuip zelf op, ondanks een contract tot medio 2039. Daardoor hoeft de Rotterdamse club hem geen flinke afkoopsom te betalen.

"We be?indigen het doorlopende contract van Fabian op 18 maart", liet financieel directeur fr-keff weten. "Of ons dat veel kost? Want denk je zelf? Natuurlijk niet. We betalen hem tot 18 maart, daarna niet meer."

Twijfel

Na de ontluisterende verliespartij op 28 februari in Utrecht twijfelde Fabian al openlijk aan zijn toekomst bij Feyenoord. De clubleiding stelde zich echter vierkant op achter de tafelheer van DWDD en bleef dat tot op de dag van vandaag ook doen.

Dat uitgesproken vertrouwen was voor Fabian een belangrijke reden om na het fiasco bij Simon alsnog door te gaan, ook al omdat hij vanuit de (verdeelde) spelersgroep geen negatieve geluiden vernam over zijn functioneren en/of over zijn kroketbak kunsten.

erben%20wennemars%203.png


Fabiaan hield zondag na de zoveelste deceptie in dit rampzalige seizoen de moed erin. "Maar Feyenoord moet komende zomer wel helemaal opnieuw beginnen. Of ik daar nog bij ben? Kejje gevoeglijk shaken", liet hij in de kelder van Hankie weten.

De sympathieke Brabantse zanger is nog steeds regerend kampioen en leek lang op weg naar een nieuwe titel. Totdat Master of Frituur Abubakari vlak voor de winterstop een banvloek over Feyenoord uitsprak waarna de snelle oud schaatser geen enkele zege meer boekte.

Het is nog onduidelijk wie de taken van de tafelheer van DWDD over gaat nemen bij Feyenoord.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Dit weekend de klassieker tegen Satyr, die maakt het voor mij bij het Studio Sport kijken makkelijk te onthouden wat het niet moet worden en vult overal 2-1 in zie ik net.
 

Abubakari

Well-known member
Feyenoord presenteert beoogd opvolger Fabian

"We zochten een zwaargewicht met veel frituur ervaring en een vet Feyenoord hart en denken hem gevonden te hebben"! aldus Feyenoord vorzitter Jozsef Forever.
boskamp.jpg
 

Abubakari

Well-known member
Doe er iets aan; nieuwe regels of zo.

Satyr, dat is echt een lul.
Vorige week 4 doelpunten na 9 wedstrijden, nu gaat meneer de satanische hippie zich opeens uit lopen sloven en heeft ie na 1 wedstrijd meteen al 3 goals.
Dikke homo.

Ik ga gewoon tegen de score die mijn tegenstander de week ervoor neer zette spelen, ik ben het meer dan zat dat iedereen een week eerder hooguit 3 of 4x scoort en dan tegen mij opeens weer hun best doen, irritante clowns zijn jullie, allemaal.:hsv:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan