Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2014/2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Abu, waarom heet ik nog steeds De in het Rood Staande Scout? Na 3 overwinningen op rij inmiddels ruim boven de streep.

Dat is A) pas sinds deze week, B) heeft betrekking op niet betaalde rekeningen bij de sat?kroketteleverancier en niet op je positie op de ranglijst.
Je moet maar hopen dat je de Gouden Schoen nog wint, kun je die op Marktplaats verpatsen en van de opbrengst je schulden betalen.
Zo niet dan vrees ik voor het voortbestaan van FC Twente in de Sat?krokettecompetitie. Het wordt telkens duidelijker dat je de titel in 2014 gekocht hebt met geld wat je helemaal niet had.
 

De Groene Scout

Well-known member
Altijd maar weer dat geneuzel over geld als het om FC Twente gaat. Met de spelersgroep zijn wij daar helemaal niet mee bezig. De focus ligt al weer een aantal weken alleen op het voetbal. De gemeente Enschede heeft ons toegezegd dat ook het bittergarnituur na de wedstrijden geregeld is voor de komende 1,5 jaar. Dus niemand maakt ons nu meer iets. We kijken alleen nog maar vooruit.
 

Abubakari

Well-known member
FC Twente begint maar gewoon in de Hoofdklasse tot ze hun schulden afgelost hebben. No mercy.

El Presidente/Camburista coach de Vries gaat een dag wat of wat naar Milaan, dus geen wedstrijdleiding komend weekend.
Aangezien Justin zo te zien niet meer in de Euroborg mag komen heb ik vast een interim coach voor Groningen geregeld.
En dat is Eresdege. Mocht Justin weer te voorschijn zijn gekomen dan telt zijn tactiek uiteraard gewoon.
Mocht er verder nog iemand afwezig zijn dan is Go Ahead Kampen de andere interim coach waar ieder ander die zonder tegenstander zit speelt.

Ronde 32
ADO Den Haag - Vitesse (Mario-Pascallo)
SC Heerenveen - Willem II (Simon-f1987)
Go Ahead Eagles - FC Utrecht (Banshee-Fred)
NAC Breda - Heracles Almelo (zwammy-Kielse Rat)
Excelsior - PSV (Kralinger-JMD)
FC Dordrecht - SC Cambuur (A'hoeker-Abu)
FC Groningen - Feyenoord (Justin/Eresdege-Fabian)
PEC Zwolle - Ajax (Wigboldus-Reinoud)
FC Twente - AZ (Groene Scout-Susa)

Week #10 (32)
SC Irene (Maasveld) - Buh Kwiek (PES5)
Delfstrahuizen (Satyr) - VVA (Magikan)
Read Swart (SC Heerenveen) - Sporting Andijk (Marinos)
 
Laatst bewerkt:

banshee

Member
Go Ahead probeert laatste strohalm te pakken...

Vanavond stond de eerste wedstrijd van de strijd tegen definitieve degradatie op het programma. Go Ahead Eagles wist, dankzijn de overwinning van ADO op Vitesse, een 1-0 voorsprong tevoorschijn te toveren op FC Utrecht (Fred).

Netjes, nu volhouden zo !
 

banshee

Member
Na 90 minuten Excelsior - PSV stond het 4-0 voor mijn Eagles (ik had 2-2 voorspeld)

Maar, de goal van Locadia in de 91e minuut zorgt voor een tussenstand van 1-1 tegen Fredje...

Trieste scores, maar HUP GAE !
 

Simon

Administrator
Forumleiding
In Heerenveen is het ook nog verre van spectaculair te noemen. Heerenveen staat met 2-1 voor tegen Willem II.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Niet te filmen zeg, gooi ik in 2 weken het harde werk van het hele seizoen uit het raam en kan ik die gouden schoen op mijn buik schrijven.
 

Kielse Rat

Well-known member
Heracles vergooit het nog tegen NAC, ondanks een voorsprong na gisteren. 5-3 nederlaag, we zijn enorm aan het slabakken naar het einde van het seizoen toe...
 

De Groene Scout

Well-known member
Pfff, streepje komt weer dichterbij. Als het voor de club beter is, wil ik vandaag nog wel opstappen. Ik heb de witte zakdoekjes wel gezien vandaag en trek het mij wel aan.
 

banshee

Member
Nog nooit heb ik zo gebaald van de winst van PSV in de laatste minuut...

Want, omdat Fredje FC Groningen - Feyenoord precies goed had, heb ik weer eens verloren :( Van harte FRedC Utrecht.

Hoofdklasse, here we come !!
 

Abubakari

Well-known member
Kansloze nederlaag Dordrecht tegen Cambuur: 1-5.

Dat is fijn thuis komen! Maar eens vaker vier dagen weg, mijn verdediging vaart er zo te zien wel bij.
Cambuur is door dit resultaat definitief veilig.

Willem II en Feyenoord beide gewonnen? (dooieboel.nl hier weer zeg). Ik zag dat het op de laatste speeldag Cambuur-Willem II is...:)

Stand+uitslagen doe ik vannacht op mijn werk.
 

Mario

Well-known member
Winst voor ADO tegen Vitesse ... 3 belangrijke punten. Rondje kroketten hier in Portugal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan