Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2014/2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
NAC? Die bestaan toch niet meer?

Nik speelt in de Hoofdklasse met SKCR (Sate Kroketten Combinatie Rotterdam)
Goeie naam.

313-DSC_57292.jpg

Cambuur is de voorbereiding begonnen met een 17-0 zege op DTD. Onze nieuwe aankoop is er zo eentje die je eerder af moet remmen dan stimuleren. Hadden we dat maar gedaan, want niet alleen heeft ie de hele voorraad sat?kroketten opgevreten, hij viel na een kwartier al uit met buikpijn. Guardado -die ons floot- stond hem gewoon uit te lachen. En terecht. Ik zal kijken of we de bon nog hebben want ik heb er niet veel fiducie in dat dit wat wordt.
 

zwammy

Well-known member
Ik heb toen net een telefoontje gehad van Guuske, die vond het eigenlijk geen porum dat er een oud kampioen is gedegradeerd en gaf aan vrijwillig weer met de Graafschap naar de eerste divisie te vertrekken zodat wondercoach zwammy gewoon NAC weer kampioen kon maken met vriend Marinos als goede 2e. Ik heb Guus bedankt voor het aanbod en omdat hij zo ontzettend aardig was besloten om dit jaar gewoon met de Graafschap kampioen te worden, doe ik NAC volgend jaar wel.
 

Marinos

Well-known member
Keurig vriend. Maar ik wil de Graafschap niet als kampioen. Ik ga dus kampioen worden met Ajax. Kan jij op doelsaldo tweede worden.
 

zwammy

Well-known member
Ook goed, of anders maakt Abu ons allebei kampioen, hij verzint er maar iets op die oude amateurvoetbalkijker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan