Sat?-K 2016 Lekker & Gezond Discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Heb zoveel spelers in de selectie dat ik het D team even een wedstrijdje heb laten spelen :eek:

Ondertussen ben ik door Ierland gereden om het beroemde klavertje vier (shamrock) te zoeken.
Heb hem meegenomen naar Spanje, wens Ierland (zonder klavertje vier) veel geluk in het toernooi :D

Jammer, een shamrock is een klavertje drie. In Ierland is die het onoffici?le nationale symbool (harp is officieel), en werd door de beschermheilige van Ierland (St. Patrick) gebruikt om de Heilige Drie-eenheid uit te beelden (Vader, Zoon en Heilige Geest)
 

Abubakari

Well-known member
Moet ik nog meedoen of zie ik Marinos in de finale?

Marinos wil niet eens meedoen, die weet van tevoren al dat ie toch wel wint.

Tsja, jij moet zelf maar even kijken of je de wedstrijden voor de finale ook nog wil voorspellen, puur voor de leuk, of dat je alleen de finale komt om te kijken van wie je wint.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
grimsby-01.jpg

Na een trainingskamp op de westelijke jordaanoever lijkt Engeland klaar voor het Sat?k. De selectie moest het in Nablus op een lopen zetten dus met de conditie zit het wel goed en in Ramallah kon er ongevraagd ruimschoots geoefend worden op (stenen) koppen.
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
Beetje oefenen, beetje trainen, beetje ontspannen, beetje wodka drinken en we zijn er wel uit. Dit zijn de mannen die het gaan doen:

Rusland

Doelmannen: Igor Akinfeev (CSKA Moskou), Guilherme (Lokomotiv Moskou), Yuri Lodygin (Zenit Sint-Petersburg)

Verdedigers: Alexei Berezutsky (CSKA Moskou), Vasily Berezutsky (CSKA Moskou), Sergei Ignashevich (CSKA Moskou), Dmitry Kombarov (Spartak Moskou), Roman Neust?dter (Schalke 04), Georgy Shchennikov (CSKA Moskou), Roman Shishkin (Lokomotiv Moskou), Igor Smolnikov (Zenit Sint-Petersburg)

Middenvelders: Igor Denisov (Dinamo Moskou), Dmitri Torbinski (Krasnodar), Denis Glushakov (Spartak Moskou), Alexander Golovin (CSKA Moskou), Oleg Ivanov (Terek Grozny), Pavel Mamaev (Krasnodar), Alexander Samedov (Lokomotiv Moskou), Oleg Shatov (Zenit Sint-Petersburg), Roman Shirokov (CSKA Moskou)

Aanvallers: Artyom Dzyuba (Zenit Sint-Petersburg), Alexander Kokorin (Zenit Sint-Petersburg), Fyodor Smolov (Krasnodar).
 

Abubakari

Well-known member
Mooi, nog 4 dagen, dan begint het Sat?-K. Ik heb per ronde een voorspeltopic geopend omdat de rondes vrij vlot op elkaar volgen. Ronde 1 is van 10 t/m 13 juni, Ronde 2 begint al op 14 juni. Om jullie meer tijd en gelegenheid te geven om (alvast) op tijd voor de volgende ronde te voorspellen dus alle wedstrijden te voorspellen in een eigen topic geplaatst voor de overzichtelijk Lekker & Gezond en ook voor het gemak.

Ondertussen is Hongarije er klaar voor, Gelijk den totalen 1. Weltkrieg tegen Oostenrijk. Hongerigarije lust ze rauw, die pussys uit Oostenrijk!
 

Abubakari

Well-known member
Die persconferenties de godganse dag, ik ben er helemaal klaar mee. Dus heb ik een perschef ingehuurd.
Een goed trainingspak had ie zelf wel.
AliG-Harv.jpg


dynamic_resize

Over onze tegenstanders (vlnr Satyr, JMD en UG) had ie het volgende te melden:

Austria/JMD?
"Battyboy!"
117115_medium.jpg


Iceland/Satyr?
"Wha'eva!"

Portugal/UG
"restecp"

En over ons:
Hungry?
"Me is lissening"
Hungary?
"Abuyakasha!"


575785c0233b1-Booyakasha-Da-Ali-G-Show-Returns-to-Television.png


:cab:

Kom wel instromen tegen u Koning :duim:
PA-1552462.jpg

"Izit Cuz I is black?"
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Ik ben er klaar voor, drie wedstrijden, ??n geoliede browning en drie magazijnen. Op m'n laatste training ging het wel redelijk naar behoren vond ik zelf.

 

Janssen

Well-known member
Ah oke, ook goed.

In de speelschema's die ik tot nu toe zag staan deze wedstrijden bij ronde 1, dus vandaar.
 

Maasveld

Well-known member
Ah oke, ook goed.

In de speelschema's die ik tot nu toe zag staan deze wedstrijden bij ronde 1, dus vandaar.
Sat?technisch is het voor het verloop van het toernooi beter om het wat meer uit te smeren. De sat?koning zal het vast wat beter kunnen toelichten.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ben er klaar voor, drie wedstrijden, ??n geoliede browning en drie magazijnen. Op m'n laatste training ging het wel redelijk naar behoren vond ik zelf.


Snelheid ?n scherpschutter, ik denk dat je wel van Br?no en Satyyyr wint.
 

De Groene Scout

Well-known member
Pffff wat een heksenjacht. De hele nacht geen oog dicht gedaan. Een inval gehad van de Franse doping-autoriteiten in het hotel waar we zitten met de Russische ploeg.
Knettergek die Fransozen, alsof wij Russen doping zouden gebruiken.
 

Janssen

Well-known member
Onze koks zijn al druk bezig met de voorbereiding voor de wedstrijd van morgen. Omdat de verwachtingen hoog zijn worden deze keer kosten noch moeite gespaard.

MushroomHarvestInRomania1_4x3.jpg
 

Mario

Well-known member
De Poolse bond heeft 2 nieuwe bestuursleden aangenomen, ze schijnen heel betrouwbaar en transparant te zijn.

cid198064_Blatter_PlatiniVI01_1180.jpg
 

Kielse Rat

Well-known member
Morgen beginnen we er eindelijk aan. Met steun van onze sympathieke noorderburen kan het niet misgaan!

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan