Haha, alsob die Eisl?nder nicht Abwehrlich spielen.Helemaal ingeleeft voor een wedstrijd tegen de ijslanders moet ik mijn hele spel systeem weer omzetten tegen die verdedigende Turken
Maar ook die gaan we oprollen
Haha, alsob die Eisl?nder nicht Abwehrlich spielen.Helemaal ingeleeft voor een wedstrijd tegen de ijslanders moet ik mijn hele spel systeem weer omzetten tegen die verdedigende Turken
Helemaal ingeleeft voor een wedstrijd tegen de ijslanders moet ik mijn hele spel systeem weer omzetten tegen die verdedigende Turken
Abu, ge blijft een held :duim:
Ich miete Will Grigg wohl. Der sets al deine St?ckchen in Feuer!Van heinde en verre komen ze vanuit Albani? richting Frankrijk, om er een stokje (of twee) voor te steken dat Maasveld met de overwinning gaat lopen...
Iemand die het verschil niet weet tussen "d" en "t" (ingeleefD) of geen hoodletters (IJslanders) gebruikt, neem ik bij voorbaat niet serieus. De Turken maken gehakt... uhm... shoarmasat? van de Welsh"men" :devil:
Klopt effe te snel op de telefoon wat gedaan.
Maar die ijslanders blijven met kleine letters die neem ik toch echt niet serieus.
Voorzichtige start bij Oekra?ne tegen Hongarije. De Goulash ligt ons nog wat zwaar op de maag.