Sat?-K 2016 Lekker & Gezond Discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Magikan

Well-known member
Helemaal ingeleeft voor een wedstrijd tegen de ijslanders moet ik mijn hele spel systeem weer omzetten tegen die verdedigende Turken
Maar ook die gaan we oprollen

Iemand die het verschil niet weet tussen "d" en "t" (ingeleefD) of geen hoodletters (IJslanders) gebruikt, neem ik bij voorbaat niet serieus. De Turken maken gehakt... uhm... shoarmasat? van de Welsh"men" :devil:

Abu, ge blijft een held :duim:

Hier sluit ik me bij aan :duim:
 

banshee

Member
Van heinde en verre komen ze vanuit Albani? richting Frankrijk, om er een stokje (of twee) voor te steken dat Maasveld met de overwinning gaat lopen...

albanian_pack_animal.jpg
 

Pascallovic

Well-known member
Kan Portugal niet uit het toernooi worden gegooid wegens het niet kunnen verzinnen van zijn eigen uitslagen? Heeft gewoon 7x hetzelfde als ik voorspelt, waaronder de eerste vier wedstrijden.
 

Abubakari

Well-known member
Pes5 en ik denken hetzelfde over voetbal, al lopen onze voorkeuren uiteen. Drie van de eerste vier duels precies hetzelfde, dus laat Engeland maar met 1-0 winnen en NIET met 2-1. Zien we woensdag wel weer eens.
 

Reinoud

Well-known member
Zweden en Tsjechi? blijven na het eerste kwartier in evenwicht als de Russen niet meer gelijk maken. Hup Wales!
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Als het 0-0 blijft bij Engeland, staat het 1-1 tussen Zwammy en mij. Wint Engeland, dan staat het 2-0 voor Zwammy...

1-1 dus
 
Laatst bewerkt:

Reinoud

Well-known member
Pff de aanvallende intenties komen er nog niet uit hier. Gelukkig scoren de Tsjechen ook niet.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
20 jun 2016 21:00 Rusland - Wales 0-3
20 jun 2016 21:00 Slowakije - Engeland 0-0
21 jun 2016 18:00 Oekraine - Polen
21 jun 2016 18:00 Noord Ierland - Duitsland
21 jun 2016 21:00 Tsjechi? - Turkije
21 jun 2016 21:00 Kroati? - Spanje
22 jun 2016 18:00 IJsland - Oostenrijk
22 jun 2016 18:00 Hongarije - Portugal
22 jun 2016 21:00 Zweden - Belgi?
22 jun 2016 21:00 Itali? - Ierland

Albani? (Banshee) - Duitsland (Maasveld) 0-0
Wales (FC Zwolle Ol?) - Turkije (Magikan) 0-1
Kroati? (zwammy) - IJsland (Satyr) 1-1
Roemeni? (Janssen) - Noord-Ierland (Kralinger) 2-1
Oekra?ne (PES5) - Hongarije (Aubakari) 0-0
Portugal (U.G.) - Ierland (Pascallovic) 1-1
Zweden (Reinoud) - Tsjechi? (Mommiej) 0-0
Frankrijk (Susa) - Oostenrijk (JMD) 1-1
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Iemand die het verschil niet weet tussen "d" en "t" (ingeleefD) of geen hoodletters (IJslanders) gebruikt, neem ik bij voorbaat niet serieus. De Turken maken gehakt... uhm... shoarmasat? van de Welsh"men" :devil:

Klopt effe te snel op de telefoon wat gedaan.
Maar die ijslanders blijven met kleine letters die neem ik toch echt niet serieus.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Voorzichtige start bij Oekra?ne tegen Hongarije. De Goulash ligt ons nog wat zwaar op de maag.
 

Abubakari

Well-known member
Voorzichtige start bij Oekra?ne tegen Hongarije. De Goulash ligt ons nog wat zwaar op de maag.

Gemiste kansen ouwe man. Engeland genoeg aan een punt en weinig goals =natuurlijk 0-0.
En Wales tegen de uitgebluste Russen, makje 3-0. Hadden we toch minimaal 4 doelpunten uit moeten scoren met onze kwaliteiten.
Maar goed, morgen alles hetzelfde, dan maar even naar de film. Vanavond trouwens ook niks gezien, ik vind het wel best met al die slaapverwekkende vertoningen.
 

zwammy

Well-known member
Kan ik met terugwerkende kracht gewoon niet elke week tegen jou Abu? Dan staat die titel er zo in :D
 

Abubakari

Well-known member
Wat moet je nou, bluffertje met je degradatiezorgen:
SC Cambuur - De Graafschap (Abubakari-zwammy) 7-5
 

SC Heerenveen

Well-known member
^$#^%^%^#$ Helemaal vergeten, deze mooie EK pool. :(
Te druk met mijn eigen pool bij Read Swart bezig geweest, vrees ik.
Excuses Abubakari, ik hoop dat Marinos een waardig opvolger zal worden.
Veel succes nog iedereen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan