Sat?-K 2016 Lekker & Gezond Discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Okay, foutje in het vanmiddag gepubliceerde wat als schema gemaakt, topschutter zwammy stuit niet op Satyr maar op Magikan.

Hier het complete overzicht, kan zwammy even op zijn gemak bekijken waar hij strand (in de halve finale tegen de winnaar van Oekra?ne-Hongarije).

De Groene Scout weet vast even dat er nu niet alleen een PSV vloek maar ook een Twente fan vloek op de Sat?kroketten rust.
U bent de zwakste schakel, Poetin wacht op u in Siberi?, fijne vakantie!

57671b1f72527-beste_3.4.png


Aanvang VANDAAG-21.00
1. A2 Albani? (Banshee) - C2 Duitsland (Maasveld)
2. B1 Wales (FC Zwolle Ol?) -#2* Turkije (Magikan)
3. D1 Kroati? (zwammy) - #1* IJsland (Satyr)
4. A1 Roemeni? (Janssen) #3* Noord-Ierland (Kralinger)
5. C1 Oekra?ne (PES5) - #4* Hongarije (Aubakari)
6. F1 Portugal (U.G.) - E2 Ierland (Pascallovic)
7. E1 Zweden (Reinoud) D2 Tsjechi? (Mommiej)
8. B2 Frankrijk (Susa) - F2 Oostenrijk (JMD)

Kwartfinales
A. Winnaar 1 tegen Winnaar 3
B. Winnaar 2 tegen Winnaar 4
C. Winnaar 5 tegen Winnaar 7
D. Winnaar 6 tegen Winnaar 8

Halve Finale
A vs C
D vs B
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Deze vijf coaches moeten nog voorspellen:

Albani? (Banshee)
Roemeni? (Janssen)
Noord-Ierland (Kralinger)
Portugal (U.G.)
Frankrijk (Susa)
 
Laatst bewerkt:

Reinoud

Well-known member
Zweden - Tsjechi? wordt een zeer spannende wedstrijd is de algemene verwachting. Heja Sverige!
 

Susa

New member
Wow ik ben gewoon ontroerd en trots op mijn ploeg dat ze dit nog over de streep hebben getrokken.

Iets zegt me dat er nog hele mooie dingen gaan gebeuren:duim:
 

Abubakari

Well-known member
De koude oorlog is begonnen.


Hongarije stopt levering frituurvet aan Oekra?ne
Foto: AFP
Gepubliceerd: 20 juni 2016 07:58

hongarije-stopt-levering-gas-oekraine.jpg

Hongarije heeft zondagavond de frituurvetleveranties aan buurland Oekra?ne voor onbepaalde tijd opgeschort.

Volgens de regering in Boedapest en de staatsdienst FGSZ die verantwoordelijk is voor de pijpleiding, is de stap genomen omdat de binnenlandse vraag naar frituurvet is gestegen. Voldoen aan de Hongaarse vraag heeft prioriteit.

Het Oekra?ense Naftovet zegt ''geen overtuigende'' verklaring te hebben gekregen voor de onderbreking van de leveranties. Het bedrijf ziet een Abubakarische hand in de stopzetting.
Het wijst erop dat de baas van het Kievse Vetprom maandag nog in Boedapest heeft gesproken met de Hongaarse premier Viktor Orban over de bouw van de pijpleiding Fatstream.

Hongarije levert sinds maart 2013 dagelijks 16,8 miljoen kubieke liter vet aan Oekra?ne. "Maar nu even niet" smaalde de Hongaarse bondscoach Abubakari de Vriezs.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Ehhh... Ik moet tegen B2, hoe kan dat dan een nummer 3 uit groep A zijn? De wegen van de Satemaster zijn ondoorgrondelijk...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Janssen

Well-known member
Paar dagen afgeschakeld in het Hilvarenbeekse festivalgedruis maar zelfs met mijn tweede elftal en assistent trainer aan het roer was het appeltje eitje. Groepswinnaar!!
 

De Groene Scout

Well-known member
U bent de zwakste schakel, Poetin wacht op u in Siberi?, fijne vakantie!

We zijn weer thuis. De ontvangst viel mij nog mee. Ik kwam er als bondscoach vanaf met 25 stokslagen en uiteraard ontslag op staande voet. Het had natuurlijk veel erger gekund.
Door het ontslag ben ik nu weer vrij man, dus mocht er zich in Frankrijk nog iemand vergalopperen dan ben ik beschikbaar.
 

Magikan

Well-known member
uhm, in de poulefase moest ik ook al tegen de Zwammer... en nu in de 1/8 finales tegen iemand uit mijn eigen poule? Ik zeg: doorgestoken kaart! :hsv:
 

zwammy

Well-known member
Haha echt h?, de enige pot die ik verloren heb. Ja, koning Abu is wel erg bang voor de opperkoning uit Dugopolje :D
 

Abubakari

Well-known member
Ehhh... Ik moet tegen B2, hoe kan dat dan een nummer 3 uit groep A zijn? De wegen van de Satemaster zijn ondoorgrondelijk...
Omdat B1 (Prume) gediskwalificeerd is, Susa neemt de plek van Prume in, zo ingewikkeld is het toch niet?

uhm, in de poulefase moest ik ook al tegen de Zwammer... en nu in de 1/8 finales tegen iemand uit mijn eigen poule? Ik zeg: doorgestoken kaart! :hsv:
Haha echt h?, de enige pot die ik verloren heb. Ja, koning Abu is wel erg bang voor de opperkoning uit Dugopolje :D

Okay, dat wilde ik nou juist voorkomen, is er toch eentje doorheen geslipt. Sticken we gewoon to the orinigal plan, Kroati? tegen SatyrIJsland.
Komt Turkijje tegenover Wales te staan. Net zo makkelijk.

Aanvang VANDAAG-21.00
1. A2 Albani? (Banshee) - C2 Duitsland (Maasveld)
2. B1 Wales (FC Zwolle Ol?) -#2* Turkije (Magikan)
3. D1 Kroati? (zwammy) - #1* IJsland (Satyr)
4. A1 Roemeni? (Janssen) #3* Noord-Ierland (Kralinger)
5. C1 Oekra?ne (PES5) - #4* Hongarije (Aubakari)
6. F1 Portugal (U.G.) - E2 Ierland (Pascallovic)
7. E1 Zweden (Reinoud) D2 Tsjechi? (Mommiej)
8. B2 Frankrijk (Susa) - F2 Oostenrijk (JMD)
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Helemaal ingeleeft voor een wedstrijd tegen de ijslanders moet ik mijn hele spel systeem weer omzetten tegen die verdedigende Turken
Maar ook die gaan we oprollen
 

zwammy

Well-known member
Satyr is de man in vorm, staat eerste in de Andre toto. Ik sta tweede, dus de finale is al bekend en nu lig jij er wel heel snel uit. Maar goed, schijnbaar heb je heimwee dat je zo blij bent.

Nee, ge bent een held omdat je het zo goed organiseert. Die Hippie mag best weer 2e worden. Anders is het ok zo sneu voor m.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan