Hankie
Well-known member
Gefeliciteerd!Het gaat gewoon lukken die volgende ronde.
Gefeliciteerd!Het gaat gewoon lukken die volgende ronde.
Hongarije stopt levering frituurvet aan Oekra?ne
Foto: AFP
Gepubliceerd: 20 juni 2016 07:58
Hongarije heeft zondagavond de frituurvetleveranties aan buurland Oekra?ne voor onbepaalde tijd opgeschort.
Volgens de regering in Boedapest en de staatsdienst FGSZ die verantwoordelijk is voor de pijpleiding, is de stap genomen omdat de binnenlandse vraag naar frituurvet is gestegen. Voldoen aan de Hongaarse vraag heeft prioriteit.
Het Oekra?ense Naftovet zegt ''geen overtuigende'' verklaring te hebben gekregen voor de onderbreking van de leveranties. Het bedrijf ziet een Abubakarische hand in de stopzetting.
Het wijst erop dat de baas van het Kievse Vetprom maandag nog in Boedapest heeft gesproken met de Hongaarse premier Viktor Orban over de bouw van de pijpleiding Fatstream.
Hongarije levert sinds maart 2013 dagelijks 16,8 miljoen kubieke liter vet aan Oekra?ne. "Maar nu even niet" smaalde de Hongaarse bondscoach Abubakari de Vriezs.
U bent de zwakste schakel, Poetin wacht op u in Siberi?, fijne vakantie!
Nachtje doorgetrokken met de staff. Hadden ze verdiend.
Omdat B1 (Prume) gediskwalificeerd is, Susa neemt de plek van Prume in, zo ingewikkeld is het toch niet?Ehhh... Ik moet tegen B2, hoe kan dat dan een nummer 3 uit groep A zijn? De wegen van de Satemaster zijn ondoorgrondelijk...
uhm, in de poulefase moest ik ook al tegen de Zwammer... en nu in de 1/8 finales tegen iemand uit mijn eigen poule? Ik zeg: doorgestoken kaart! :hsv:
Haha echt h?, de enige pot die ik verloren heb. Ja, koning Abu is wel erg bang voor de opperkoning uit Dugopolje
Abu, ge blijft een held :duim:
Satyr is de man in vorm, staat eerste in de Andre toto. Ik sta tweede, dus de finale is al bekend en nu lig jij er wel heel snel uit. Maar goed, schijnbaar heb je heimwee dat je zo blij bent.