Sat?-K 2016 Lekker & Gezond Discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

FC Zwolle Ole

Well-known member
Tussenstanden :

17 jun 2016 15:00 Itali? - Zweden 1-0
17 jun 2016 18:00 Tsjechi? - Kroati?
17 jun 2016 21:00 Spanje - Turkije
18 jun 2016 15:00 Belgi? - Ierland
18 jun 2016 18:00 IJsland - Hongarije
18 jun 2016 21:00 Portugal - Oostenrijk
19 jun 2016 21:00 Zwitserland - Frankrijk
19 jun 2016 21:00 Roemenie - Albanie

Zwitserland - Frankrijk (Marinos-Susa) 0-0
Roemenie - Albanie (Janssen-Banshee) 3-1
Rusland - Wales (De Groene Scout-FC Zwolle Ole) 0-1
Slowakije - Engeland (prume-Simon) 1-3
Oekraine - Polen (PES5-Mario) 0-1
Noord Ierland - Duitsland (Kralinger-Maasveld) 1-3
Tsjechi? - Turkije (Mommiej-Magikan) 1-3
Kroati? - Spanje (zwammy-Go Ahead Kampen) 3-1
Zweden - Belgi? (Reinoud-Kielse Rat) 3-3
Itali? - Ierland (Hankie-Pascallovic) 1-0
IJsland - Oostenrijk (Satyr-JMD) 1-1
Hongarije - Portugal (Abubakari-U.G) 3-1

Oekraine (PES5) nog niet gezien op het veld.
 

Reinoud

Well-known member
Zweden en Belgi? beginnen spectaculair. Beide direct vol op de aanval en dat resulteert in een 3-3 tussenstand.
 

Susa

New member
Susa onder druk!!

Na de onverwachte nederlaag tegen Albanie is het gedonder begonnen en met name de oudjes zijn klaar met mij media_xl_912074.jpg

Ik begin hem wel te knijpen zo langzamerhand aangezien het spel niet goed en zeer stroef is.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Net onderweg, maar ik ga vast beginnen met koffers pakken.

1-0 achter, dat maak je inderdaad niet gauw goed he?

Ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering het idiote aantal van liefst 3 doelpunten voorspeld bij Kroati?-Tsjechi?.
What was i thinking?

Misschien moet de UEFA dezelfde regels hanteren die ik ook hanteer, wie het vaakst scoort mag door.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Oekraine (PES5) nog niet gezien op het veld.
Ik heb weer even in oplossingen in plaats van in problemen gedacht.
Eigenlijk zou ik een Buh Kwieker het liefst diskwalificeren, maar goed, PES5 is myn freon.
Dus heb ik zijn voorspelling uit het Andre topic naar de Sat?voorspelling gekopieerd.
Moet ie wel zsm de laatste twee wedstrijden van deze ronde voorspellen!! (Ik zal hem dit nog effe pb'en).

Overigens had PES5 1-0 bij Ita-Zwe, dus staat ie met 3-1 voor tegen Mario.

En ondertussen staat er dankzij Tsjechi?'s 2-1 een virtuele 6-1 tussenstand op het bord bij Hongarije-Portugal.
Maar goed, er is nog 10 minuten te gaan... Al mogen ze van mij nu dus wel affluiten.
 

Abubakari

Well-known member
Zo. Gestaakt, 2-1 is de uitslag. :duim:;)

Die kutknipoogkroaat weer, wat een ongelooflijk domme handsbal! Zal weer omgekocht zijn, die viespeuk. Kost me 3 punten. En weer in die vermaledijde blessuretijd...

Gelukkig staat Polen op het punt een driepunter te scoren, (des)ondanks dat de tegenstander er weinig zin in heeft.

Laat me raden, de kutknipoogkroaat naait jou ook?
 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Ik heb weer even in oplossingen in plaats van in problemen gedacht.
Eigenlijk zou ik een Buh Kwieker het liefst diskwalificeren, maar goed, PES5 is myn freon.
Dus heb ik zijn voorspelling uit het Andre topic naar de Sat?voorspelling gekopieerd.
Moet ie wel zsm de laatste twee wedstrijden van deze ronde voorspellen!! (Ik zal hem dit nog effe pb'en).

Overigens had PES5 1-0 bij Ita-Zwe, dus staat ie met 3-1 voor tegen Mario.

En ondertussen staat er dankzij Tsjechi?'s 2-1 een virtuele 6-1 tussenstand op het bord bij Hongarije-Portugal.
Maar goed, er is nog 10 minuten te gaan... Al mogen ze van mij nu dus wel affluiten.

Gelukkig staat Polen op het punt een driepunter te scoren, (des)ondanks dat de tegenstander er weinig zin in heeft.
 

Mario

Well-known member
Zo. Gestaakt, 2-1 is de uitslag. :duim:;)

Die kutknipoogkroaat weer, wat een ongelooflijk domme handsbal! Zal weer omgekocht zijn, die viespeuk. Kost me 3 punten. En weer in die vermaledijde blessuretijd...



Laat me, de kutknipoogkroaat naait jou ook?

Andoreese toestanden, ik zou Oekra?ne bijna van omkoping beschuldigen. Ik doe het niet, maar zou het bijna doen ...
 

zwammy

Well-known member
Zo, even mn vrienden van de BBB en Torcida gebeld om te staken, hoorde dat Abu op 6 virtuele punten stond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan