Sat?-K 2016 Lekker & Gezond Discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Jullie mogen meespelen tot de finale. dan gaan Marinos en ik even kijken wie als eerste ' Ga eens bier halen' mag zeggen tegen onze bierhaler.

Reinoud

Well-known member
Een goal voor Portugal zou sat? technisch wel lekker zijn, maar eigenlijk hoop ik op IJsland.

Kielse Rat

Well-known member
Verdomme toch, heb ik voor 2 promo's 1-1 staan, heb ik dat hier vandaag nog aangepast naar 2-1. Zo maak ik het mezelf toch niet gemakkelijk. :hsv:

Reinoud

Well-known member
Verdomme toch, heb ik voor 2 promo's 1-1 staan, heb ik dat hier vandaag nog aangepast naar 2-1. Zo maak ik het mezelf toch niet gemakkelijk. :hsv:

Amai, die Belgische BC stippelt ook hier duidelijk de verkeerde tactiek uit. Wil niet te hoog van de toren blazen, maar tweede ronde lijkt wel al haast een zekerheid voor Zweden & Zlatan.

Kielse Rat

Well-known member
Ik voel het ongeduld inderdaad wel toenemen vanuit mijn achterban. Echter twijfel ik er geen seconde aan dat we de ommekeer nog kunnen bewerkstelligen.

Simon

Administrator
Forumleiding
Ongelofelijk zeg, Engeland staat soeverein voor totdat de Russische 'fans' beginnen te knokken en met vuurwerk gaan gooien. prompt verliezen we de wedstrijd op een belachelijke manier.

En dan die Franse stewards die op rolletjes lopen door 'die Engelse hooligans' op te pakken. Ja HALLOOO, wij werden juist aangevallen stelletje prutsers

1409923909450_Image_galleryImage_EXCLUSIVE_FAO_DAILY_MAIL_.JPG

En na afloop schorst de UEFA die Russen voorwaardelijk vanuit het toernooi. Lekker dan, wat heb ik daaraan??? Mij zijn 3 punten door de neus geboord!!!

De Groene Scout

Well-known member
Ongelofelijk zeg, Engeland staat soeverein voor totdat de Russische 'fans' beginnen te knokken en met vuurwerk gaan gooien. prompt verliezen we de wedstrijd op een belachelijke manier.

Opdracht vanuit het Kremlin is heel duidelijk: Maakt niet uit 'hoe', als je maar wint!!!!

Mario

Well-known member
Een nederlaag voor Polen in de eerste wedstrijd, geheel volgens verwachting gaat de coach gewoon door waar hij het einde van het reguliere seizoen gebleven was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan