Ik heb even mijn maffe vrienden uit Albani? gebeld om gezellig met de tegenstanders op stap te gaan...
Ik kreeg een appje... ze zijn onderweg
Limburgse Deutschers? Das ist mir ein tautologismus von jawohlste.2-2 tegen de Limburgse Duitsers van Maasveld. Unglaublich wat er allemaal in die laatste minuten gebeurt. Wij Oekra?ners geven echter geen Krim(p) en gaan gewoon winnen.
D'r voooooooor!
Ik heb begrepen dat er hier gisteren gemeld is dat ik zogenaamd een dopinglijntje zou beheren vanuit Portugal naar Saint-Etienne, en dat ik daardoor in problemen zou zijn geraakt met de Franse douane.
Wel, mijn account is dus blijkbaar gehackt en dat vind ik een zeer, zeer kwalijke en beschamende daad die helaas een smet vormt op m'n driepunter van gisteren. Die overigens niks te maken heeft met het precies op tijd inkicken van de doping die keurig ingevlogen is ....uh ik bedoel...die zogenaamd ingevlogen werd.
WJ ZEGGEN NEE tegen doping, en beloven de dader(s) dagelijks driepunters, dus zet je maar schrap.
Walgelijk.
:duim:Of laat ze alle 6 tegen mij en Marinos spelen. Hebben ze allemaal het gevoel gehad weggespeeld te zijn geworden.
Och och och meneer begrijpt niet dat zwammy en ik gewoon top talenten zijn.Ach maak je niet druk. Zwammy en Marinos zitten 24/7 aan de dope, die zijn nog nooit gestraft.
Och och och meneer begrijpt niet dat zwammy en ik gewoon top talenten zijn.
Dat is ook een talent.Zwammy kan niet eens bier halen, heeft-ie een neger voor.
Negers hebben?Dat is ook een talent.