Sat?-K 2016 Lekker & Gezond Discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

banshee

Member
Ik heb even mijn maffe vrienden uit Albani? gebeld om gezellig met de tegenstanders op stap te gaan...

get-insurance-by-albanian-mafia-5.png


Ik kreeg een appje... ze zijn onderweg :)

0146.jpg
 

Janssen

Well-known member
Ik heb even mijn maffe vrienden uit Albani? gebeld om gezellig met de tegenstanders op stap te gaan...
Ik kreeg een appje... ze zijn onderweg :)


0146.jpg

Die middelste loopt er inmiddels zo bij:

20120812_footbolPL_t.jpg


Misschien de volgende keer laten beginnen met wat Zwitsers of Fransen en dan pas bij ons aankloppen.
 

Maasveld

Well-known member
2-2 tegen de Limburgse Duitsers van Maasveld. Unglaublich wat er allemaal in die laatste minuten gebeurt. Wij Oekra?ners geven echter geen Krim(p) en gaan gewoon winnen.

D'r voooooooor!
Limburgse Deutschers? Das ist mir ein tautologismus von jawohlste.

Ich habe mar was bratw?rsten gebraten und pommes ins fett gemietert. Vielleicht hilft das um die stumme Levchenko-leute auf die Arsch zu klatschen.
 

Reinoud

Well-known member
Uitstekend begonnen met een driepunter in de openingswedstrijd, daarna de verkregen voorsprong vast gehouden. De BC van Zweden is vooralsnog erg tevreden. Heja Sverige!
 

U.G.

Well-known member
Ik heb begrepen dat er hier gisteren gemeld is dat ik zogenaamd een dopinglijntje zou beheren vanuit Portugal naar Saint-Etienne, en dat ik daardoor in problemen zou zijn geraakt met de Franse douane.

Wel, mijn account is dus blijkbaar gehackt en dat vind ik een zeer, zeer kwalijke en beschamende daad die helaas een smet vormt op m'n driepunter van gisteren. Die overigens niks te maken heeft met het precies op tijd inkicken van de doping die keurig ingevlogen is ....uh ik bedoel...die zogenaamd ingevlogen werd.

WJ ZEGGEN NEE tegen doping, en beloven de dader(s) dagelijks driepunters, dus zet je maar schrap.

Walgelijk.
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb begrepen dat er hier gisteren gemeld is dat ik zogenaamd een dopinglijntje zou beheren vanuit Portugal naar Saint-Etienne, en dat ik daardoor in problemen zou zijn geraakt met de Franse douane.

Wel, mijn account is dus blijkbaar gehackt en dat vind ik een zeer, zeer kwalijke en beschamende daad die helaas een smet vormt op m'n driepunter van gisteren. Die overigens niks te maken heeft met het precies op tijd inkicken van de doping die keurig ingevlogen is ....uh ik bedoel...die zogenaamd ingevlogen werd.

WJ ZEGGEN NEE tegen doping, en beloven de dader(s) dagelijks driepunters, dus zet je maar schrap.

Walgelijk.

Ach maak je niet druk. Zwammy en Marinos zitten 24/7 aan de dope, die zijn nog nooit gestraft.
 

Mario

Well-known member
We staan achter, maar we hebben ons nog niet laten zien. Ik verwacht nog wel een inhaalrace ...

polska.710x0d0x0.jpg
 

Maasveld

Well-known member
Bratwurst und Pommes haben gleich eine gute Auswerchung auf die Anfall. Direkt eine Dreipunkter. De Krim Yung Oen leute aber auch eine Dreikpunter. F?nf-F?nf derhalbe.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Stand na wedstrijd 5 :

10 jun 2016 21:00 Frankrijk - Roemenie 2-1
11 jun 2016 15:00 Albanie - Zwitserland 0-1
11 jun 2016 18:00 Wales - Slowakije 2-1
11 jun 2016 21:00 Engeland - Rusland 1-1
12 jun 2016 15:00 Turkije - Kroati? 0-1
12 jun 2016 18:00 Polen - Noord Ierland
12 jun 2016 21:00 Duitsland - Oekraine
13 jun 2016 15:00 Spanje - Tsjechi?
13 jun 2016 18:00 Ierland - Zweden
13 jun 2016 21:00 Belgi? - Itali?


Frankrijk - Roemenie (Susa-Janssen) 5-3
Albanie - Zwitserland (Banshee-Marinos) 4-4
Wales - Slowakije (FC Zwolle Ol?-Prume) 2-6
Engeland - Rusland (Simon-de Groene Scout) 4-3
Polen - Noord Ierland (Mario-Kralinger) 2-5
Duitsland - Oekraine (Maasveld-PES5) 5-5
Spanje - Tsjechi? (GA Kampen-Mommiej) 5-3
Turkije - Kroati? (Magikan-zwammy) 2-6
Belgi? - Itali? (Kielse Rat-Hankie) 2-4
Ierland - Zweden (Pascallovic-Reinoud) 2-4
Oostenrijk - Hongarije (JMD-Abu) 7-3
Portugal - IJsland (UG-Satyr) 4-2
 

Magikan

Well-known member
Ai, Turkije krijgt er nog ??n om de oren. 4 punten achter nu... lijkt onmogelijk om nog te winnen. Als men niet alles geeft, krijgen ze na afloop "straf" en stokslagen.

Yolanthe%20serie_0.jpg
 

De Groene Scout

Well-known member
Je kunt ook te veel 'team-gevoel' hebben. Die Russen van mij zitten alleen maar te zuipen met elkaar.
Ze hebben het best gezellig, maar het komt de prestaties nog niet echt ten goede.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan