Ik wou het net typen... Ben benieuwd of de opgenomen beelden van de Litouwse TV kunnen bevestigen dat we inderdaad verloren hebben, maar vreemd genoeg mogen de camera's e.d. het land niet uit...Noord Korea 6-1 gewonnen😄
Alsof iemand dat gaat geloven.
Je ziet dat vaker, een ploeg wint van een hele sterke tegenstander en bakt er de wedstrijd daarna helemaal niks van. Het FC Utrecht nadat ze van Ajax wonnen syndroom. Jij won de vorige keer van mij, dus eigenlijk is het zo bezien logisch dat je met 6-1 van Noord Korea verliest.Ik wou het net typen... Ben benieuwd of de opgenomen beelden van de Litouwse TV kunnen bevestigen dat we inderdaad verloren hebben, maar vreemd genoeg mogen de camera's e.d. het land niet uit...
Fake news, alsof Litouwen kan scoren tegen ons.Noord Korea 6-1 gewonnen😄
Alsof iemand dat gaat geloven.
Tegen Senegal dan maar? Wij hebben ook laserpennen.Australië - Peru 2-1
Denemarken - Oostenrijk 2-1
Frankrijk - Kroatië 2-0
IJsland - Israël 1-2
Duitsland - Italië 1-1
Engeland - Hongarijë 2-0
Nederland - Wales 4-1
Polen - België 1-1
Luxemburg - Faeröer 2-1
Litouwen nodigt je uit in het mooie stadion van Vilnius.Nog eentje om het af te leren, tegenstander maakt me niet uit.
Australië - Peru 2-1
Denemarken - Oostenrijk 1-1
Frankrijk - Kroatië 1-0
IJsland - Israël 2-1
Duitsland - Italië 2-1
Engeland - Hongarije 1-0
Nederland - Wales 2-1
Polen - België 1-1
Luxemburg - Faeröer 2-1
Canada was anders niet zo sterk tegen het machtige Noord Korea...Canada oh Canada is bezig aan een sterke reeks, dus deze doen we ook nog even!
Volgens Westerse media hebben wij gewoon gewonnen. Alleen het Dagblad van Pyeongchang berichtte over een nederlaag.Canada was anders niet zo sterk tegen het machtige Noord Korea...
En de China post, PNN (Putin News Network), Cuba today, Iran weekly, Vietnam press & de NOS.Volgens Westerse media hebben wij gewoon gewonnen. Alleen het Dagblad van Pyeongchang berichtte over een nederlaag.