Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2022-23

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mario

Well-known member

FC Volendam verrast: Jonk technisch manager, Mario nieuwe trainer​

Wim Jonk stopt als trainer van FC Volendam. De 56-jarige oefenmeester doet een stapje terug en gaat door als technisch manager bij de Eredivisionist. Mario neemt het stokje als hoofdtrainer over.

De voormalig trainer reageert ook op de eerdere commotie die ontstond binnen de club. Sommigen vonden namelijk dat Mario geen trainer van Volendam kan zijn omdat hij geen vis lust 'De club moet niet afhankelijk zijn van alleen vis. Daarom zal komend seizoen de nadruk in de kantine vooral liggen bij het nuttigen van saté kroketten. Er zijn reeds nieuwe frituurpannen besteld, en daarbij kijken we ook wat er in het buitenland beschikbaar is. We spelen immers in de saté Kroketten competitie en niet in de " "Niet zo verse vis league." Daarbij geeft dit ook een stuk afwisseling en nieuwe energie. Met Mario hebben we een uitstekende opvolger in huis gehaald, hij weet precies hoe we werken dus is de continuïteit gewaarborgd.

Jonk gaat als klankbord en adviseur dienen voor Mario. De 52-jarige Rotterdammer was eerder actief bij ADO Den Haag, Willem II en FC Emmen. Met Willem II won hij in 2021 de Saté Kroketten titel, en met FC Emmen bereikte hij afgelopen seizoen de bekerfinale. 'Ik ben trots en vereerd dat ik het stokje van Wim mag overnemen', vertelt Mario. Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen en we gaan er alles aan doen om FC Volendam nog verder op de kaart te zetten.'
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan