Dat gaat alsnog een zware missie wordenRed Power heeft de eerste periode niet meegedaan, in de tweede periode had hij (of zij) 10 punten, die heb ik verdubbeld, net als het aantal doelpunten.
GefeliciteerdEen enorm belangrijke overwinning uit het vuur gesleept tegen Vitesse. Daardoor blijven we er alsnog in. We hebben op 3 na de meeste doelpunten voor, maar de defensie is zo lek als een mandje...
Van harte gefeliciteerd!Oh, was nog best een grote kans, had ik verloren was ik gedegradeerd. Whatever, ik heb niet verloren.![]()
Eèn voordeel, anders had Twente nu helemaal onderaan gestaan. 😀Winnen we gisteren met 3-0 van de Eagles, en voor straf ben ik nu de Eagles, het zit ook niet echt mee!
Ik lees in Krokettebantia dat de spelersgroep nogal verbaast is dat "die prutser die er na 12 wedstrijden uitgeknikkerd is" weer terug is en dat de spelersgroep hoopte dat Red Power voor een frisse start zou gaan zorgen. "Groene Scout is meer bezig met HSC'21 en sv Losser en zijn opvolger Joost zat liever bij Roda JC dan in de Grolsch Veste. Met Red Power was een trainer met een Twente hart beschikbaar, komen ze weer met die Groene Scout op de proppen. Dat is na de vorige periode niet iemand waar wij een stapje harder voor gaan lopen".Joost er dus uitgeknikkerd bij FC Twente, dat na een korte periode van afwezigheid zijn 'eigen' trainer weer terug krijgt.
Het is feest in het oosten!!!!! 🍺