Hoe minder friezen, hoe beter!Excuses allemaal. Het was mij ontgaan dat er vandaag een speelronde was. Heeft denk ik te maken met het vrij treurige seizoen van Heerenveen. Heb ook die wedstrijd vandaag gemist. Ik zat op het terras..
Dat was achteraf gezien een uitstekende keuze!Excuses allemaal. Het was mij ontgaan dat er vandaag een speelronde was. Heeft denk ik te maken met het vrij treurige seizoen van Heerenveen. Heb ook die wedstrijd vandaag gemist. Ik zat op het terras..
Lul!Hoe minder friezen, hoe beter!
Precies, is altijd zo geweest. Eerst was het het gemiddelde, daarna heb ik vervangende voorspellers ingesteld en later heeft vaste puntenteller Zwolle vaste vervangers ingesteld.Waarom is het nu opeens een probleem? Ik geloof dat het al jaren zo wordt opgelost (of dat je speelt tegen het gemiddelde, staat me ook iets van bij).
Het slot van de competitie lijkt wel weer ergens op, hopelijk leidt het tot iets moois.
Nee, natuurlijk niet. Het is toch niet zo dat Mommiej en Wezeper88 altijd hoger scoren? Je moet gewoon hoger scoren dan Mommiej of Wezeper88, al naar gelang tegen wie je speelt als je tegenstander niet op komt dagen, dan win je gewoon. Maar als je zelf maar 3 goals scoort, dan is de kans groot dat je verliest.Dus je kan je tegenstander een oor aannaaien door niet op te komen dagen.
Sta ik bij @SuikerBrood in de achtertuin voor een spannende kraker. Zit die lul ergens op het terras met zijn telefoon uit! Helemaal de kluts kwijt en toch maar wat gaan warmlopen. Komt daar ineens een spelersbus aan met @Wezeper88 voorin... Tactiek helemaal overhoop en kansloos weggespeeld. Dure punten! Dan zondag maar knallen en hopen op een mirakel.
En wat Kralinger betreft, daar heb ik nog een appeltje mee te schillen. Ooit, op de laatste speeldag, verloor ik van Kralinger waardoor ik op de laatste speeldag de titel verspeelde aan VVV/Maasveld. REVANCHE! WRAAK! Al lijkt het me ook niks dat er een PSV'er kampioen wordt. PES5 dan maar weer.
Dat dacht de Graafschap ook tegen Helmond! Genot!Ik lijk de Graafschap wel.
As zondag moet het gebeuren tegen een Zwolle dat lekker vrijuit kan gaan ballen.
Meestal wordt een Fries kampioen.We zijn ons al stevig aan het voorbereiden in Arnhem zodat we voor alles klaar zijn...
Dan is het voor de verandering wel goed om een in Schotland wonende Rotterdammer in Arnhemse dienst als kampioen te hebben.Meestal wordt een Fries kampioen.
Ik neem zondag wel een schaal mee naar Arnhem, ik presteer altijd zwaar belabberd in de laatste rondes, dus het zou moeten lukken voor Kralinger. Tenzij ik overal het tegenovergestelde van wat ik verwacht in ga vullen.En wie brengt de schaal dan naar Schotland
Vorige wedstrijd was 12-11 in jou voordeel.Ik lijk de Graafschap wel.
As zondag moet het gebeuren tegen een Zwolle dat lekker vrijuit kan gaan ballen.