Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21

Maasveld

Well-known member
Waarom is het nu opeens een probleem? Ik geloof dat het al jaren zo wordt opgelost (of dat je speelt tegen het gemiddelde, staat me ook iets van bij).

Het slot van de competitie lijkt wel weer ergens op, hopelijk leidt het tot iets moois.
 

SuikerBrood

Well-known member
Excuses allemaal. Het was mij ontgaan dat er vandaag een speelronde was. Heeft denk ik te maken met het vrij treurige seizoen van Heerenveen. Heb ook die wedstrijd vandaag gemist. Ik zat op het terras..
 

Abubakari

Well-known member
Waarom is het nu opeens een probleem? Ik geloof dat het al jaren zo wordt opgelost (of dat je speelt tegen het gemiddelde, staat me ook iets van bij).

Het slot van de competitie lijkt wel weer ergens op, hopelijk leidt het tot iets moois.
Precies, is altijd zo geweest. Eerst was het het gemiddelde, daarna heb ik vervangende voorspellers ingesteld en later heeft vaste puntenteller Zwolle vaste vervangers ingesteld.
Gratis punten voor de één omdat zijn tegenstander niet op komt dagen ondanks een score van niks en nul punten voor de ander die hoog scoort maar de pech heeft tegen iemand te spelen die nog beter scoort, dát is pas oneerlijk. Dit is in mijn ogen het eerlijkst en zoals gezegd, ook hoe het altijd is gegaan.

@ Magikan: Echt hoogstaand werd het niet. Baal nu wel dat ik zondag ook zo slecht scoorde, anders had ik echt nog een serieuze kans op de titel gehad.

En wat Kralinger betreft, daar heb ik nog een appeltje mee te schillen. Ooit, op de laatste speeldag, verloor ik van Kralinger waardoor ik op de laatste speeldag de titel verspeelde aan VVV/Maasveld. REVANCHE! WRAAK! Al lijkt het me ook niks dat er een PSV'er kampioen wordt. PES5 dan maar weer.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Abubakari

Well-known member
Dus je kan je tegenstander een oor aannaaien door niet op te komen dagen.
Nee, natuurlijk niet. Het is toch niet zo dat Mommiej en Wezeper88 altijd hoger scoren? Je moet gewoon hoger scoren dan Mommiej of Wezeper88, al naar gelang tegen wie je speelt als je tegenstander niet op komt dagen, dan win je gewoon. Maar als je zelf maar 3 goals scoort, dan is de kans groot dat je verliest.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Sta ik bij @SuikerBrood in de achtertuin voor een spannende kraker. Zit die lul ergens op het terras met zijn telefoon uit! Helemaal de kluts kwijt en toch maar wat gaan warmlopen. Komt daar ineens een spelersbus aan met @Wezeper88 voorin... Tactiek helemaal overhoop en kansloos weggespeeld. Dure punten! Dan zondag maar knallen en hopen op een mirakel.
 

Kielse Rat

Well-known member
Sta ik bij @SuikerBrood in de achtertuin voor een spannende kraker. Zit die lul ergens op het terras met zijn telefoon uit! Helemaal de kluts kwijt en toch maar wat gaan warmlopen. Komt daar ineens een spelersbus aan met @Wezeper88 voorin... Tactiek helemaal overhoop en kansloos weggespeeld. Dure punten! Dan zondag maar knallen en hopen op een mirakel.

De tactieken die sommige spelers hier toepassen zijn ronduit schaamteloos.
 

Susaa

Well-known member
Ik lijk de Graafschap wel.
As zondag moet het gebeuren tegen een Zwolle dat lekker vrijuit kan gaan ballen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
En wat Kralinger betreft, daar heb ik nog een appeltje mee te schillen. Ooit, op de laatste speeldag, verloor ik van Kralinger waardoor ik op de laatste speeldag de titel verspeelde aan VVV/Maasveld. REVANCHE! WRAAK! Al lijkt het me ook niks dat er een PSV'er kampioen wordt. PES5 dan maar weer.

We zijn ons al stevig aan het voorbereiden in Arnhem zodat we voor alles klaar zijn...
 

André

Well-known member
Nog 1 wedstrijd in Alkmaar thuis tegen Heracles
Dan terug naar Zeijen , en lekker ballen in de hoofdklasse
 

Abubakari

Well-known member
En wie brengt de schaal dan naar Schotland
Ik neem zondag wel een schaal mee naar Arnhem, ik presteer altijd zwaar belabberd in de laatste rondes, dus het zou moeten lukken voor Kralinger. Tenzij ik overal het tegenovergestelde van wat ik verwacht in ga vullen.
 
Bovenaan