Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21

JMD

Well-known member
Aan de verdediging moet ik nog wat doen, maar mijn aanvallers zijn in topvorm...
 

Schaakliefhebber

Well-known member
Hoppaa, de laatste 2 duels helemaal goed en dus nu vlak voor tijd de winst gepakt, waar ik die vorige week vlak voor tijd kwijt raakte. En ook nog eens de hoogste score van de week.
Je had je eigen club PSV dus niet op winst gezet, je was een van de weinigen die geen vertrouwen in ze had. Anyway, gefeliciteerd, 12 punten is een mooie score! (y)
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Kan zijn dat de volgende standen en uitslagen allemaal iets later op de site komen te staan.
Maandag 5 oktober wordt ik geholpen aan mijn knie krijg een kunstknie.
Zal wel even vragen of mijn zoon het dan even wil doen als het mij niet lukt.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Kan zijn dat de volgende standen en uitslagen allemaal iets later op de site komen te staan.
Maandag 5 oktober wordt ik geholpen aan mijn knie krijg een kunstknie.
Zal wel even vragen of mijn zoon het dan even wil doen als het mij niet lukt.
Alvast sterkte gewenst ermee! En maak je niet druk om die standen, gezondheid is veel belangrijker!
 

JMD

Well-known member
Je had je eigen club PSV dus niet op winst gezet, je was een van de weinigen die geen vertrouwen in ze had.
Tsja, je kon al weken zien dat het een keer fout zou gaan... Dat supporters van andere clubs nou denken dat PSV elk seizoen 102 punten gaat halen is hun goed recht. ;)
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Dank voor alle beterschap wensen.
Maar zal eerst even met mijn zoon kijken of die helpt (Mommiej)
Mocht er niks lukken doe ik Abubakari wel een bericht.
 

Abubakari

Well-known member
Het is geen enkel probleem hoor, ik heb de standen voor jij het overnam jaren gedaan.
Alleen in een tabel, dat gaat me niet lukken vrees ik. 😬
 
Bovenaan